کد خبر : 29123 / /
/

 

عطر کارتیر لاپانتر

کارتیر لاپانتر نوعی عطر از برند کارتیر است که در سال 2014 میلادی توسط کشور فرانسه تولید و به بازار عرضه شد و جزو برند‌های شناخته شده کشور فرانسه می باشد. عطر لا پانتر نوعی عطر ادو پرفیوم می باشد و ماندگاری خوبی دارد. این عطر طبع معتدل و خنکی دارد و برای فصول گرم سال مناسب می باشد و مناسب خانم های شیک پوش می باشد و رایحه ی چاپیر گلی دارد. این عطر با نت های اولیه ترنج ، بادیان رومی، توت فرنگی ، ریواس و خشکبار آغاز می شود و در ادامه و در نت میانی بوی گل رز ، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ ، شکوفه پرتقال ، گلابی به مشام می رسد و جنبه‌ای گلی به آن می‌بخشد. در نت پایانی هم رایحه ی از مشک، خزه بلوط، چرم و نعناع هندی حضور دارند و کار را به پایان می‌رسانند. دوستداران عطر کارتیر لاپانتر می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی چاپیر گلی در حجم های 100 میل بسته بندی شده و به فروش می رسند. شما برای خرید اینترنتی عطر مورد نظرتان با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا می توانید از فروشگاه اینترنتی عطر 19 استفاده کنید.

 

 

عطر کارتیر دکلریشن

عطر کارتیر دکلریشن نیز عطری دیگر از برند کارتیر است که در سال 1998 توسط کشور فرانسه طراحی و تولید شده است و از برندهای مشهور فرانسوی می باشد. عطر دکلریشن ادوتویلت می باشد و ماندگاری خوبی دارد. این عطر طبع معتدل و خنکی دارد و مناسب فصل تابستان و گرما می باشد و مناسب آقایان شیک پوش می باشد و رایحه ی چوبی و گلی و مشکی دارد. نت های اولیه این عطر از ترنج ، نارنگی ماندارین، بهار نارنج، گیاه درمنه، گشنیز ، زیره، نارنج و چوب درخت قان تشکیل شده و در ادامه در نت میانی بوی زنبق ، ریشه زنبق، یاس، هل ، دارچین ، زنجبیل ، فلفل و سرو کوهی به مشام می رسد و در نت پایانی هم رایحه ی کهربا، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر ، چرم و چای به مشام می رسد. دوستداران عطر کارتیر دکلریشن می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی چوبی و گلی و مشکی در حجم های 100 میل بسته بندی شده و به فروش می رسند. شما برای خرید اینترنتی عطر مورد نظرتان با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا می توانید از فروشگاه اینترنتی عطر 19 استفاده کنید.

 

عطر کارتیر له بایسر دو دراگون

عطر کارتیر له بایسر دو دراگون عطری قدرتمند از برند کارتیر است. توسط عطار آلبرتو موریلاس فرانسوی در سال 2003 تولید و عرضه شد. این عطر خاص و غلیظ طبعی گرم دارد و رایحه ی شرقی چوبی دارد و مخصوص بانوان می باشد. نت‌های شرقی و چوبی له بایسر دو دراگون هارمونی بی‌نظیری دارند و براساس بادام تلخ، نت‌های گل‌فام و مرکبات شکل گرفته‌اند. نت‌های آغازین از بادام تلخ، بهارنارنج، پرتقال و یاسمن تشکیل شده، درحالی که در نت های میانی رایحه های سدر و مشک و رز و زنبق و یاس نقش بسته‌اند، و در نت‌های پایانی نیز عطر بوبان ، کهربا، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، شکلات و کارامل به مشام می رسد. دوستداران عطر کارتیر له بایسر دو دراگون می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی شرقی و چوبی در حجم های 100 میل بسته بندی شده و به فروش می رسند. شما برای خرید اینترنتی عطر مورد نظرتان با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا می توانید از فروشگاه اینترنتی عطر 19 استفاده کنید.

6

عطر کارتیر دکلریشن دن سوپر

عطر ادو تویلت کارتیر دکلریشن دن سویر از محصولات برند کارتیر بوده که در سال 1994 از آن رونمایی و به بازار جهانی معرفی کرده است. cartier که جزو برند‌های شناخته شده کشور فرانسه می باشد این عطر را مناسب آقایان طراحی و تولید کرده، طبع معتدل این محصول برای عاشقان عطرهای کارتیر دلپذیر بوده و آنها را به وجد خواهد آورد، دوستداران عطر Cartier – Declaration d’Un Soir می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی چوبی گلی مُشکی در حجم های 100 میل بسته بندی شده و به فروش می رسد.

اسانس های عطر Cartier – Declaration d’Un Soir

ماتیلده لاران به عنوان عطار چیره دست برند کارتیر در ساخت عطر مردانه Cartier – Declaration d’Un Soir از ترکیبات زیر استفاده کرده است:. اسانس های اولیه آن شامل هل، زیره، فلفل بوده، در ساخت این عطر از اسانس های رز، جوز به عنوان اسانس میانی استفاده شده، چوب صندل سفید نیز جزو اسانس های پایه آن به شمار می آیند.

7

خرید ادو تویلت کارتیر دکلریشن دن سویر اورجینال

این محصول برای افرادی که می خواهند عطری معتدل از برند cartier را در کلکسیون عطر های خود داشته باشند مناسب است. شما آقایان عزیز برای خرید اینترنتی عطر مردانه Cartier – Declaration d’Un Soir با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا می توانید از فروشگاه اینترنتی عطر 19 استفاده کنید.

نقد و بررسی انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه، با کمک پارامتر هایی مانند بررسی قدرت پخش بوی عطر، اندازه ماندگاری عطر و ادکلن، هزینه و قیمت عطر و ادکلن، تاریخچه شرکت طراح و برند عطر و ادکلن، بررسی مشخصات ظاهری عطر و ادکلن مانند بسته بندی، رنگ عطر، اندازه و ابعاد، حجم و ویژگی های فیزیکی و همچنین بررسی روش استفاده از عطر و ادکلن (رسمی، مجلسی، کاری، کژوال و..) و نظرات کاربران در مورد عطر کارتیر دکلریشن دن سویر، چک کردن نت های بویایی عطر و در پایان امکان خرید آسان عطر و ادکلن مردانه و زنانه که در این نقد و بررسی ها در نظر گرفته می شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.