کد خبر : 29130 / /
/

 

جو دو سر پرک یک نوع غله است که سرشار از نیتروژن می باشد و بیشتر برای تهیه آرد و پخت انواع غذاها از آن استفاده می شود. همچنین بهتر است بدانید که علاوه بر اینکه بسیار مقوی و سالم است، می توانید با به کار بردن چند دستور غذایی در هنگام پخت به عنوان یک میان وعده غذایی کامل از آن استفاده نمایید. در ادامه برای بررسی بیشتر ارزش غذایی جو دو سر پرک با ما همراه شوید.

جو دو سر پرک چیست؟

همانطور که گفتیم جو دو سر پرک، یک نوع غله می باشد که از دانه‌ های جو تولید شده است. در این فرآیند، دانه‌های جو ابتدا شکسته و سپس پرک شده و بعد از آن خشک می‌شوند. جو دو سر پرک برخلاف جو آسیاب شده، حاوی پوسته دانه جو است که باعث افزایش مقدار فیبر موجود در آن می ‌شود. این غله دارای مقادیر زیادی فیبر، پروتئین، ویتامین ‌ها و مواد معدنی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید است. جو دو سر پرک می‌ تواند به ایجاد احساس سیری، کنترل قند خون و حفظ وزن کمک فراوانی کند. همچنین مناسب ترین انتخاب برای وعده صبحانه می باشد.

 

 

ارزش غذایی جو دو سر پرک برای صبحانه

در رابطه با ارزش غذایی جو دو سر پرک برای استفاده در صبحانه نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که این محصول سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین هایی نظیر ویتامینB، ویتامینE، مواد معدنی نظیر آهن و منیزیم و آنتی اکسیدان ها می باشد. شما می توانید از جو دو سر پرک برای صبحانه استفاده نموده و از این طریق انرژی لازم برای شروع یک روز فوق العاده را کسب کنید. همچنین از آنجایی که جو دو سر پرک در هنگام استفاده در وعده صبحانه از فیبر بالایی برخوردار است، به همین دلیل می توان برای بهبود گوارش و کنترل قند از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از جو دو سر پرک چیست؟

از مزایای جو‌ دو سر پرک صبحانه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-بهتر است بدانید که جو دو سر پرک حاوی بتا-گلوکان است که معروف به اثرات مثبت بر سلامت قلب و عروق می باشد. پس در نتیجه گزینه بسیار مناسبی برای کسانی که به بیماری قلبی دچار هستند می باشد.

-همچنین مصرف جو دو سر پرک می ‌تواند به کنترل قند خون کمک کند و افزایش قند خون را بهبود بخشد.

این غله به دلیل حاوی فیبر بالا، موجب افزایش احساس سیری و کاهش خواسته ‌های خوراکی می ‌شود که در حفظ وزن بهینه کمک می ‌کند.

-فیبر موجود در جو دو سر پرک باعث افزایش حرکت روده ‌ای می‌شود و به سلامت دستگاه گوارش کمک فراوانی می ‌کند.

-استفاده از جو دو سر پرک به عنوان صبحانه می‌تواند انرژی لازم برای شروع روز را فراهم کرده و انرژی شما را افزایش دهد.

فواید تولید جو دو سر پرک با کیفیت برای استفاده در صنایع مختلف چیست؟

این محصول اگر باکیفیت بالایی باشد برای تولید دیگر محصولات مختلف نیز کاربرد فراوانی خواهد داشت که شامل موارد زیر می باشد:

-بهتر است بدانید که جو دو سر پرک می تواند برای تولید محصولات غذایی متنوعی مانند آرد، نان، بیسکوییت و ... کمک فراوانی کند.

-در بیشتر نانوایی ها برای تهیه نان های باگت و با کیفیت از آن استفاده می شود.

-همچنین از جو دو سر پرک در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مانند صابون و ماسک های صورت استفاده می شود.

-در ضمن می تواند به تولید محصولات دارویی و مکمل های غذایی کمک فراوانی کند.

 

2

معرفی سایت بازرگانی صداقت

به جرات می توان گفت که سایت بازرگانی صداقت یکی از موفق ترین و معتبرترین سایت های موجود در زمینه واردات جو دو سر پرک می باشد. برای کسانی که به دنبال یک میان وعده کامل و با ارزش غذایی بالا هستند، مناسب ترین برند جو دو سر پرک در سایت بازرگانی صداقت با برند هاژه موجود می باشد. شما عزیزان هم اکنون می توانید برای خرید این محصول با کیفیت به سایت بازرگانی صداقت مراجعه کرده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

علت انتخاب جو دو سر پرک هاژه به عنوان یک میان وعده کامل چیست؟

علت انتخاب جو دو سر پرک هاژه به دلیل فواید زیادی که برای سلامتی دارد می باشد‌. به همین دلیل پیشنهاد می شود که از این محصول حتما برای وعده های صبحانه و به عنوان میان وعده استفاده نمایید. همچنین به کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند توصیه می شود که انتخاب جو دو سر پرک هاژه را فراموش نکنند.

دیگر محصولات بازرگانی صداقت چیست؟

از دیگر محصولات بازرگانی صداقت با برند هاژه می توان به محصولات زیر اشاره نمود:

-کینوا

کینوا یک نوع دانه سرشار از مواد مغذی است که از گیاه کینوا به دست می آید. این دانه معمولا به صورت دانه‌های کوچک و رنگارنگ به نظر می ‌رسد و دارای پروتئین بالا، فیبر، ویتامین ‌ها، مواد معدنی و آهن است. کینوا یک منبع عالی از پروتئین با کیفیت بالا برای گیاه‌ خواران و غیر گیاه ‌خواران می‌ باشد. این دانه بدون گلوتن بوده و برای افرادی که از ناراحتی هضمی یا حساسیت به گلوتن رنج می ‌برند، گزینه مناسبی است. کینوا همچنین دارای خواص ضد التهابی و آنتی‌ اکسیدانی است و می ‌تواند به بهبود سلامت قلب، کنترل قند خون و حتی کاهش وزن کمک کند. شما می توانید برای خرید کینوا به سایت بازرگانی صداقت مراجعه کنید.

-دانه چیا

از پر‌طرفدارترین دانه‌ های مغذی است که در هر فروشگاهی می‌ توانید یک نمونه از آن را پیدا کنید دانه چیا می باشد. دانه چیا یک نوع دانه کوچک و براق است که از گیاه چیا به دست می‌آید. این دانه ‌ها از نظر تغذیه‌ ای بسیار مفید هستند و دارای مقادیر زیادی فیبر، پروتئین، اسیدهای چرب اشباع نشده امگا-۳ و امگا-۶، کلسیم، آهن و منیزیم می ‌باشد. دانه چیا به عنوان یک منبع عالی از انرژی، پشتیبانی از سلامت قلب، کنترل قند خون و حتی کمک به کاهش وزن شناخته می‌ شود. از آنجا که دانه چیا قابلیت جذب آب بالایی دارد، می‌تواند به حفظ احساس سیری و اشباع کمک کند و به عنوان یک مکمل غذایی مفید به تغذیه اضافه شود. شما می توانید برای خرید این محصول به سایت بازرگانی صداقت مراجعه نمایید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.