کد خبر : 4017 / /
/

نخستین تصویر از رعنا آزادی‌ور در سریال «جیران» منتشر شد.

رعنا آزدی ور با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد. رعنا آزادی ور با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. رعنا آزادی ور در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند. رعنا آزادی ور در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

سریال عاشقانه _ تاریخی «جیران» به زودی به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد.

کارگردان: حسن فتحی

تهیه کننده: اسماعیل عفیفه

نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی

عکس: محمد اسماعیلی

رعنا  آزادی ور در سریال جیران

رعنا آزادی وررعنا آزادی ور( متولد ۱۷ فروردین ماه ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نخستین حضور وی در صحنه تئاتر در نمایش « خانه بوشاسپ درازست» در سال ۱۳۹۶ به کارگردانی علی اتحاد است.

رعنا آزادی ور متولد ۱۷ فروردین ماه ۱۳۶۲ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

 رعنا آزادی ور با بازی در فیلم مارمولک( کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را شروع کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا ازادی ور با بازی در فیلم پارک وی ( فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار اول بازی در نقش نخست را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. رعنا آزادی ور هنرپیشه جوان کشورمان با توجه و وسواس نقش های سینمایی خود را انتخاب میکند و در نقش هایی که ایفای نقش کرده خود را در بازیگری به اثبات رسانده است.

 ازدواج رعنا آزادی ور با مهدی پاکدل

ماجرای ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور از کجا کلید خورد؟ مهدی پاکدل یکی از بازیگران ساکت و بدون حاشیه دنیای هنر است که بار اول با فیلم آبی حمید لبخنده در سال ۷۹ به دنیای سینما راه یافت و با بازی در نقش هایی موفق راهش را در دنیای هنر هموارتر کرد. وی چندی پیش با منتشر خبر جدایی از همسرش بهنوش طباطبایی درگیر حاشیه ها شد.

رعنا آزادی ور

سال قبل هم زمانیکه مهدی پاک دل درگیر بازی در تئاتری با حضور رعنا ازادی ور بود، عکس هایی دو نفره از این دو هنرپیشه منتشر شد. منتشر این عکسها خبر ازدواج دوباره آقای پاک دل با این خانم هنرپیشه را به راه انداخت که اما در حد همان شایعه باقی ماند.

با انتشار عکسی از مهدی پاک دل در کنار رعنا ازادی ور هنرپیشه کشورمان ماجراهایی از ازدواج دوباره آقای هنرمند را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت و سبب به وجود آمدن

حاشیه های تازه ای برای مهدی پاکدل شد.

بعضی از کاربران فضای مجازی رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس را باعث گمانه زنی هایی از ازدواج دوباره مهدی پاک دل با رعنا ازادی ور می دانند ولی این مسئله تا به اکنون مورد تائید یا تکذیب هیچکدام از این چهره های معروف قرار نگرفته است.

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور که در ماه‌های گذشته به صورت شایعاتی پراکنده مطرح شده بود، رسمی شد. بدین ترتیب یک زوج به زوج‌های سینمایی ایران اضافه و این دو بازیگر مطرح زندگی مشترک خود را آغاز کردند. این خبر را عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل (برای مهدی پاکدل) در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد. او نوشت است: "دوستتان دارم، خصوصاً در کنار هم. مبارکمان باشد".

فیلم شناسی  رعنا آزادی ور:

- سونامی( میلاد صدرعاملی، ۱۳۹۷)

- به وقت خماری( محمدحسین لطیفی، ۱۳۹۶)

- بهت( عباس رافعی، ۱۳۹۶)

- چهارراه استانبول( مصطفی کیایی، ۱۳۹۶)

- در وجه حامل( بهمن کامیار، ۱۳۹۶)

- حریم شخصی( احمد معظمی، ۱۳۹۶)

- لونه زنبور( برزو نیک نژاد، ۱۳۹۶)

- مرداد( بهمن کامیار، ۱۳۹۵)

- خشم و هیاهو( فیلم)( هومن سیدی، ۱۳۹۴)

- محمد رسول الله( فیلم)( مجید مجیدی، ۱۳۹۳)

- این سیب هم برای تو( فیلم)( سیروس الوند، ۱۳۹۳)

- خانه دختر( شهرام شاه حسینی، ۱۳۹۳)

- داره صبح میشه( فیلم)( یلدا جبلی، ۱۳۹۳)

- نخودی( فیلم)( جلال فاطمی، ۱۳۸۸)

- تهران در جستجوی زیبایی( مهدی کرم پور، ۱۳۸۷)

- درباره الی( اصغر فرهادی، ۱۳۸۷)

- خاک آشنا( بهمن فرمان آرا، ۱۳۸۶)

- پارک وی( فیلم)( فریدون جیرانی، ۱۳۸۵)

- زاگرس( فیلم)( محمدعلی نجفی( فیلم ساز)، ۱۳۸۴)

- کارگران مشغول کارند( فیلم)( مانی حقیقی، ۱۳۸۴)

- هوو( فیلم)( علیرضا داوودنژاد، ۱۳۸۴)

- مارمولک( فیلم)( کمال تبریزی، ۱۳۸۲)

- آفتاب پشت برف( رضا سبحانی، ۱۳۸۲)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.