کد خبر : 4142 / /
/

قیمت یک میلیونی در گوشی‌های آیفون کاهش یافت.

 قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۲ خرداد ۱۴۰۰ / کاهش قیمت یک میلیونی در گوشی‌های آیفون

قیمت انواع تلفن‌های همراه سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز یکشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید

قیمت گوشی تحت تأثیر نوسانات ارز.

قیمت موبایل در بازار ایران تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز، ادامه مذاکرات برجام و انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ است و در طی روزهای اخیر با ریزش شدیدی مواجه شده است.

در حال حاضر نوسانات نرخ ارز، ادامه شرایط مذاکرات برجام در وین و انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بر روند کاهشی قیمت موبایل افزوده و آن را تحت تاثیر قرار داده است؛ به نحوی که شاهد ریزش قیمت موبایل های پرطرفدار بودیم.

در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

تعداد زیادی از گوشی‌های شرکت هواوی در جریان بازار آخر هفته با کاهش قیمت ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی همراه بودند.

قیمت گوشی

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

تلفن‌های همراه iPhone 11 128 GB ، iPhone 8 Plus 64 GB و iPhone X 256 GB با کاهش قیمت نزدیک به یک میلیون تومان همراه بودند.

قیمت گوشی

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

در محدوده قیمتی گوشی‌های شرکت شیائومی تغییر زیادی اعمال نشده است و با توجه به کاهش قیمت در هفته‌های گذشته احتمالا در کف قیمتی خود قرار گرفته‌اند.

قیمت گوشی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.