کد خبر : 7126 / /
/

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی آخرین وضعیت آب و هوا در آسمان کشور را اعلام کرد.

وضعیت هواشناسی در 3 روز آینده توسط مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام شد. براساس اعلام کارشناس هواشناسی 11 استان کشور در دو روز آتی در معرض رگبار و رعد و برق هستند. هواشناسی همچنین اعلام کرد که در دو روز آینده شاهد بارش پراکنده در برخی استان های خواهیم بود. مدیرکل پیش بینی هواشناسی وضعیت آب و هوای تهران را نیز اعلام کرد.

 

 

 صادق ضیاییان اظهار کرد: روز‌های شنبه (۲ مرداد) و یکشنبه (۳ مرداد) در استان‌های هرمزگان، فارس، شمال بوشهر، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده در روز دوشنبه (۴ مرداد) در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، هرمزگان، شرق و جنوب فارس و بوشهر خبر داد و گفت: سه شنبه (۵ مرداد) این شرایط برای اردبیل، ارتفاعات گیلان و مازندران برقرار خواهد بود.

وی ادامه داد: تا یکشنبه (۳ مرداد) دما بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد در استان اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش می‌یابد و طی روزهای آینده نیز مناطق شرقی دریای عمان و از اواخر وقت جمعه تا یکشنبه (اول تا ۳ مرداد) دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوایی پایتخت را طی دو روز آتی پیش بینی کرد و گفت: امروز دمای هوای تهران بین ۴۰ تا ۲۹ درجه سانتیگراد و فردا (۳ مرداد) بین ۳۹ تا ۲۸ درجه سانتیگراد متغیر است و همانند دو روز گذشته صاف گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.