کد خبر : 7220 / /
/

دردسر ارثیه پدری 2 برادر خرم آبادی را به جان هم انداخت.

 

رئیس پلیس آگاهی لرستان از کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال و دستگیری متهم در خرم‌آباد خبر داد.

سرهنگ عباس نظری اظهار کرد: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه  پدرش چند سال قبل دار فانی را وداع گفته و برادرش برای اقدامات سودجویانه و کسب منافع مادی با دستکاری و جعل قولنامه یک دستگاه واحد مسکونی ارثیه پدری شان را تصاحب کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

 وی در ادامه گفت: در تحقیقات بعمل آمده توسط مأموران محرز شد فرد خاطی با دسترسی به مدارک هویتی متوفی و جعل امضاء وی و تنظیم قولنامه جعلی یک باب ساختمان مسکونی وی را به ارزش ۱۲ میلیارد ریال به تصرف خود درآورده است.

ماجرای ارثیه پدری در خرم آباد

نظری تصریح کرد: در اقدام بعدی مأموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان عنوان کرد: در بازجویی‌های بعمل آمده متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.