کد خبر : 7391 / /
/

قیمت کارخانه‌ای خودروی رانا پلاس و انواع خودروهای دیگر این خودروساز اعلام شد.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۰قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران‌خودرو ویژه مرداد ماه ۱۴۰۰ رسماً از سوی این خودروساز اعلام شد.

به گزارش خودروتک ، هر چند قیمت کارخانه خودرو پس از افزایش از سوی شورای رقابت در فصل بهار، تا پایان شهریور ماه تغییری نخواهد داشت، اما ایران خودرو در ابتدای هر ماه قیمت مصرف کننده محصولات خود را اعلام می کند. این قیمت با احتساب هزینه های جانبی فروش خودرو است که در قیمت مصوب شورای رقابت محاسبه نمی شود.

از سوی دیگر قیمت های اعلامی ابتدای هر ماه نشانگر خودروهای تولیدی و تحویلی آن ماه هم هستند.

براساس قیمت‌های اعلام شده برخی از خودرو‌ها در فهرست قیمت‌های اعلام شده حضور ندارند. این به معنای حذف یا عدم تولید خودروی مورد نظر نبوده و صرفاً آن خودرو در مرداد ماه ۱۴۰۰ در برنامه تولید ایران خودرو حضور ندارد.

فهرست تازه قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران‌خودرو امروز در حالی انتشار یافت که بازار خودرو در تعطیلات کرونایی به سر می‌برد. اعلام قیمت‌های کارخانه‌ای هر ماه بطور منظم از سوی خودروسازان صورت می‌پذیرد.

این اعلام قیمت صرفاً به معنای افزایش یا کاهش قیمت تمام شده نیست. بلکه براساس تصمیمات شورای رقابت و تورم اعلامی بانک مرکزی، قیمت‌ها به صورت ماهانه از سوی خودروسازان اصلاح می‌شود.

گروه صنعتی ایران‌خودرو، پنجمین پیش‌فروش یکساله محصولات خود را نیز در سال جاری از امروز چهارشنبه، ششم مرداد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم آغاز کرده است که به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۹ مرداد) ادامه دارد.

فهرست منتخبان حداکثر سه روز پس از مراسم پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام می‌شود و برندگان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو پرداخت کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.