کد خبر : 7445 / /
/

دستگیری برای هفتمین بار

جوان 40 ساله ای که 6 سابقه کیفری دارد این بار درحالی برای هفتمین بار توسط نیروهای تجسس کلانتری شفای مشهد دستگیر شد که چند روز قبل از آن نیز راهی دادسرا شده بود.

جوان 40 ساله ای که 6 سابقه کیفری دارد این بار درحالی برای هفتمین بار توسط نیروهای تجسس کلانتری شفای مشهد دستگیر شد که چند روز قبل از آن نیز راهی دادسرا شده بود. به گزارش اختصاصی خراسان، به دنبال افزایش سرقت موتور و پمپ کولر از پشت بام مجتمع های مسکونی، تحقیقات گسترده ای از سوی افسران تجسس کلانتری شفای مشهد برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت. نیروهای تجسس که زیرنظر سرگرد علی امارلو (رئیس کلانتری) وارد عمل شده بودند به گشت زنی های تخصصی در حوزه استحفاظی پرداختند تا این که اوایل تیرماه جوان معتادی را با لباس های خیس دیدند که پمپ آبی را در دست دارد و با سرعت در حال فرار است. ماموران که به وی مشکوک شده بودند، او را دستگیر و به کلانتری هدایت کردند اما به  دلیل این که شاکی وجود نداشت و این مرد 40 ساله مدعی بود به نصب کولر اشتغال دارد و پمپ آب نیز متعلق به خودش است، مقام قضایی دستور آزادی وی را صادر کرد و پمپ آب هم به او تحویل شد!  اما در حالی که تلاش ماموران انتظامی برای دستگیری عامل سرقت های مذکور ادامه داشت ناگهان بیست و سوم تیر گذشته، دوباره ماموران تجسس همان جوان معتاد را در خیابان ابوطالب 68 درحالی دستگیر کردند که مورد تعقیب تعدادی از شهروندان قرار گرفته بود. گزارش خراسان حاکی است، بررسی های مقدماتی نشان داد که متهم پمپ آبی را که در دست دارد از یک مجتمع مسکونی سرقت کرده است و با تهدید به مرگ مال باخته توسط چاقو، از محل گریخته بود. با انتقال متهم به کلانتری شفا، بازجویی های ویژه توسط سروان آریایی (رئیس تجسس) آغاز و مشخص شد که «جواد – غ» دارای 6 سابقه کیفری است. 

این متهم 40 ساله اعتراف کرد : سرقت پمپ آب را قبول دارم. من با شاه کلیدی که در دست دارم وارد مجتمع های مسکونی می شدم و چون قبلا در زمینه نصب کولر فعالیت می کردم به راحتی پمپ یا موتور کولر را می ربودم. این بار نیز درِ مجتمع مسکونی را باز  و چند عدد مهتابی سرقت کردم بعد از آن درحال بازکردن پمپ آب بودم که یکی از اهالی ساختمان متوجه شد و من با چاقویی که در دست داشتم به او حمله ور شدم و با تهدید به مرگ، از چنگ او گریختم اما با سر و صدای آن مرد، دیگر اهالی محل متوجه ماجرا شدند و در تعقیب من بودند که پلیس از راه رسید و من دیگر نتوانستم فرار کنم! 

این سارق 40 ساله ادامه داد: اول تیر نیز از همین ساختمان یک عدد پمپ آب سرقت کردم ولی چون شاکی نداشتم آزاد شدم و پمپ آب را نیز تحویلم دادند! وی با تاکید بر این که 6 سابقه کیفری دارد، درباره سرقت‌های متعدد از ساختمان های درحال احداث و مجتمع های مسکونی گفت: سال 95 که برای آخرین بار از زندان آزاد شدم بیش از 50 فقره سرقت انجام داده  ام و هیچ همدستی هم ندارم! اموال سرقتی را نیز به مواد فروشان می فروختم تا مواد مخدر شیشه و کریستال بخرم! بنابر گزارش خراسان، درحالی که 11 تن از شهروندان از این متهم شکایت کرده بودند، وی با دستور قضایی روانه زندان شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.