کد خبر : 7561 / /
/

اختلال در تاکسی های اینترنتی

دو اپلیکیشن تپسی و اسنپ، به صورت همزمان دچار اختلال در خدمات دهی شدند و این مشکل پس از دقایق رفع شد.

 

دقایقی امکان استفاده از دو اپلیکیشن تاکسی آنلاین، اسنپ و تپسی از دسترس خارج شد.

اختلال تپسی چه بود؟

هنگام وارد شدن به نرم افزار تپسی با پیامی با این مضمون مواجه می‌شوید، در برقراری ارتباط با شبکه مشکلی پیش آمده، لطفا از وجود دسترسی به شبکه مطمئن و مجددا تلاش کنید.

در نگاه اول به نظر می‌رسید که مشکل از اینترنت مخاطب است. اما مشکل دسترسی به این نرم‌افزار و استفاده از خدماتش هم با اینترنت ثابت و هم با اینترنت همراه وجود داشت.

علاوه بر این امکان استفاده از خدمات تاکسی تلفنی با شماره ۱۶۳۰ نیز برای مدتی از دسترس خارج شده بود.

این اتفاق درست پس از انتشار فراخوان تپسی رخ داد که در تبلیغی گفته بود عضو تپسی شوید، ماهانه ۱۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید و از سهمیه بنزین اختصاصی بهره‌مند شوید.

 مشکل اسنپ هم مانند تپسی بود

البته این اتفاق تنها برای اپلیکیشن تپسی رخ نداد، همزمان با اختلال این برنامه، اسنپ نیز مدت چند دقیقه از دسترس خارج شد و امکان استفاده کاربران را محدود کرد.

علت بروز اختلال چه بود؟

این مشکل پس از مدت زمانی برطرف شد و فعالیت این نرم‌افزارها به حالت عادی خود بازگشت. این اختلال به طور همزمان برای هر دو برنامه تاکسی اینترنتی رخ داد. اما هنوز علت اصلی این اختلال مشخص نشده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.