کد خبر : 7609 / /
/

کابینه رئیسی

۱۲ و ۱۴ مرداد مراسم تخلیف و تنفید ابراهیم رئیسی است و قرار است در روز پنج‌شنبه رئیسی لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس بدهد.

۱۲ و ۱۴ مرداد مراسم تخلیف و تنفید ابراهیم رئیسی است و قرار است در روز پنج‌شنبه رئیسی لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس بدهد. اما وزرای دولت سیزدهم چه کسانی هستند و کدام وزرا در این دولت ماندگارند و کدام نه؟ 

 

پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد محمد مخبر معاون اول دولت رئیسی است. وزیر اقتصاد، محمدرضا فرزین است. سازمان برنامه و بودجه در اختیار مسعود میرکاظمی است و احتمالا اکبر کمیجانی در سمت رئیس کل بانک مرکزی باقی بماند.

کابینه رئیسی

دو وزیر دولت روحانی، در کابینه ابراهیم رئیسی حضور دارند. محمد اسلامی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی و امیر حاتمی به‌عنوان وزیر دفاع در این دولت ‌می‌مانند.

آنچه در ادامه می‌آید لیست پیشنهادی دولت سیزدهم برای تشکیل کابینه است. برخی از گزینه‌های این لیست قطعی شده و درباره چند نفر هنوز ابهاماتی وجود دارد و رایزنی‌ها ادامه دارد.

 ترکیب تیم اقتصادی کابینه رئیسی نهایی است و احتمال تغییر در این بخش بسیار کم است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.