کد خبر : 7689 / /
/

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم گل گهر توضیحاتی در مورد مصاحبه بعد از بازی مقابل استقلال ارائه کرد.

شکست گل‌گهر مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی در روزی که وحید کاظمی داور مسابقه شب خوبی را در ورزشگاه آزادی پشت سر نگذاشت، سبب شد تا امیرقلعه‌نویی بلافاصله پس از پایان مسابقه و در شرایطی که تحت تأثیر فشار مسابقه بود، حرف‌های تندی در مورد قضاوت کاظمی و اشتباهات داوری علیه گل‌گهر در طول فصل بر زبان بیاورد. او در ادامه به این موضوع نیز اشاره کرد که این بی عدالتی چهل سال است که در فوتبال ایران علیه او وجود دارد.

 

حالا و در شرایطی که صحبت‌های امیرقلعه‌نویی بازتاب زیادی در رسانه‌های مختلف داشته، او در گفتگویی توضیح کوتاهی در مورد حرف‌هایش ارائه کرد و گفت: «متاسفانه از صحبت‌های من سوء برداشت شده است. حرف‌های من مربوط به حوزه ورزش و فوتبال بود. من در ابتدا هم گفتم که چهل سال پیش از زمانی که کاپیتان تیم ملی جوانان ایران بودم به من ظلم شد و از تیم خط خوردم و هنوز هم معتقدم در این سال‌ها ظلم بسیاری به من شده است.»

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.