کد خبر : 7943 / /
/

تکذیب حقوق 350میلیونی ‌روحانی

انگار به سنت تبدیل شده که پایان مسئولیت آغاز تکذیبیه‌ها باشد. حالا نوبت حسن روحانی است که بعد از ترک پاستور به خواندن اخبار و ادعاها مشغول باشد و دفترش تکذیبیه بنویسد. چند روز پیش حسن نوروزی، نماینده مجلس کنترل افزایش بی‌رویه حقوق‌ها را واجب دانست و به بازنشستگی روحانی اشاره کرد. او بعد از آن مدعی شد اینکه رئیس‌جمهور برای بازنشستگی ماهی ۳۵۰ میلیون دریافت کند غلط است؛ اگر ۲۵ تا ۳۰ میلیون باشد اشکالی ندارد اما ۳۵۰ میلیون باید کاسته شود. 

ادعای دستمزد 350میلیونی آن‌هم بدون ارائه سند و مدرک چنان عجیب بود که نظرها را به خود جلب کرد و دفتر رئیس‌جمهور پیشین را به واکنش واداشت. همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود دفتر رئیس‌ دولت تدبیر و امید این ادعا درباره حقوق بازنشستگی حسن روحانی را تکذیب کرد و در اطلاعیه تأکید کرد عدد 350 میلیون تومان حقوق ماهانه که نماینده مورد نظر ادعا کرده، چنان بزرگ و اغراق‌آمیز است که بعید است کسی در کذب‌بودن آن تردید کند. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.