کد خبر : 8461 / /
/

پرسپولیسی‌ها با قطعی شدن پیوستن شهریار مغانلو به سپاهان او را آنفالو کردند.

پرسپولیسی‌ها با قطعی شدن پیوستن شهریار مغانلو به سپاهان او را آنفالو کردند.شهریار مغانلو مهاجم فصل گشته پرسپولیس امروز چهارشنبه سوم خرداد ماه رسما به سپاهان پیوست تا طلایی پوشان نصف جهان را در فصل آتی لیگ برتر همراهی کند.

 

 این بازیکن در حرکتی عجیب پس از سپاهانی شدن، تمامی پست‌های مربوط به پرسپولیس را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد تا به نوعی ناراحتی هواداران سرخ را در پی داشته باشد.

پس از این اقدام پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی خواستار آنفالو کردن مهاجم سابق خود شده تا نشان دهند که حضور در پرسپولیس بوده که باعث شده دنبال کننده‌های زیادی داشته باشد.

تا پیش از قطعی شدن حضور شهریار مغانلو در سپاهان، مهاجم سابق پرسپولیس نزدیک به ۵۰۰ هزار دنبال کننده داشت که این آمار لحظه به لحظه در حال کم شدن است و با آنفالو شدن توسط پرسپولیسی‌ها با ریزشی حدودا ۱۰۰ هزار تایی روبرو بوده است که احتمالا این روند ادامه داشته باشد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.