کد خبر : 8820 / /
/

اخبار / اخبار بازگشایی دانشگاه ها

بهرام عین اللهی اعلام کرد: قطعا بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اتفاق خواهد افتاد اما این موضوع منوط به روند واکسیناسیون است.

دانشگاه ها از ابتدای شیوع کرونا به صورت مجازی برپا می شدند. اکنون اما کارشناسان دانشگاه و آموزش معتقدند آموزش مجازی در دانشگاه ها و مدارس جای آموزش حضوری را نمی گیرد و بهتر است دانشگاه ها و مدارس از پائیز به صورت حضوری برپا شوند.

بازگشایی دانشگاه

دکتر بهرام عین اللهی در خصوص وضعیت واکسیناسیون دانشجویان تاکید کرد: تا به امروز همه اساتید دانشگاه ها که اغلب در سنین بالا هستند واکسینه شده اند و واکسیناسیون دانشجویان نیز از هفته آینده انجام می شود.

وی در ادامه بیان کرد: بسته به میزان واکسیناسیون، بازگشایی نیزعملیاتی خواهد شد تا دانشگاه ها به وضعیت عادی و کلاس های حضوری بازگردند.

وزیر بهداشت با اشاره به برنامه گسترده تامین واکسن با واردات و حمایت از تولید داخلی افزود: بعد از تامین و توزیع واکسن، انتظار می رود مردم و مسئولان نیز یاریگر ما در تسریع واکسیناسیون باشند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.