کد خبر : 9074 / /
/

کاهش هزینه ها در هر شرکتی لازم است. بسته بندی یکی از اولین جنبه هایی است که باید از آن صرف نظر کرد زیرا دیگر جنبه های اساسی تر ، مانند تولید و عملیات محصول را به خطر نمی اندازد. با این حال ، مهم است که کیفیت بسته را در نظر داشته باشید زیرا به طور فیزیکی نمایانگر تجارت شما در چاپ دیجیتال است. هدف صرفه جویی و به حداکثر رساندن بودجه موجود است ، نه کاهش هزینه ها تا جایی که محصول شکسته و چاپ ارزان به نظر برسد. طراحی بسته بندی بر تصمیم خرید 72 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی تأثیر می گذارد . هنوز باید سرمایه گذاری قابل توجهی انجام شود ، اما بدون هزینه بیش از توان شرکت شما.

ارزیابی قیمت و هزینه بسته بندی فعلی شما

قبل از اینکه وارد ترازنامه شوید ، لیستی از هزینه های فعلی بسته بندی خود تهیه کنید. وقتی صحبت از کاهش هزینه بسته بندی می شود ، باید چند سوال از خود (و داده های خود) بپرسید. از چه متریالی استفاده می کنید و هر قطعه چقدر می پردازید؟ چقدر بر اساس میانگین ارسال های عمده شما جمع می شود؟

به غیر از خود بسته ، از نظر مونتاژ چقدر هزینه می کنید؟ شما یا کارکنانتان چقدر زمان صرف آب بندی محصول در داخل می کنید؟

چه اتفاقی می افتد هنگامی که در حال حمل است و یکبار به درب منزل مشتری شما می رسد یا هنگامی که در داخل خانه نمایش داده می شود؟ آیا به دلیل هزینه کمتر برای خرید یک جعبه سبک یا بسته تحویل ندادن به موقع ، با شکایات بیشتری روبرو می شوید؟ آیا مشتریان مکرر شما از آخرین سرمایه گذاری شما در بسته بندی محکم و رنگی افزایش یافته اند؟ سود شما بر اساس این هزینه های تولید چقدر است؟ این جنبه ها و اهداف بلند مدت خود را قبل از کاهش قیمت به منظور کاهش هزینه در نظر بگیرید.

کاتالوگ دیجیتال

پس از ارزیابی جامع ، می توانید نحوه کاهش هزینه های بسته بندی را از نظر کسب و کار و فرایندهای آن محدود کنید. در اینجا هشت راهی وجود دارد که می توانید در بسته بندی خود در زمان ، زمان و منابع مانند چاپ کاتالوگ صرفه جویی کنید:

1اندازه محصول را اندازه گیری کنید ، نه ابعاد بسته بندی.

هرچه حجم بار و وزن بیشتری که بسته شما اضافه می شود ، هزینه حمل و نقل بیشتری بپردازید. از ارسال بسته ای که فضای بیشتری از آنچه باید اشغال کند ، خودداری کنید. طول ، عرض و عمق محصول خود را اساس ابعاد جعبه خود قرار دهید. فقط مقدار کمی بین خود محصول و اندازه جعبه بگذارید. هرچه این کمک هزینه بیشتر باشد ، هزینه بیشتری برای هزینه بسته بندی یک محصول صرف می کنید.

از راهنمای زیر برای برآورد دقیق طول ، عرض و عمق نمای بیرونی و فضای داخلی جعبه خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که فضای داخلی برای خطوط جعبه شما است ، یک راهنمای چیدمان مسطح که نشان می دهد قسمتهای خاصی را برای طراحی خود در کجا قرار دهید. شما می توانید بر اساس ابعاد انتخاب شده ، خطی را در محصول ، ارسال یا جعبه ارسال کننده درخواست کنید. کوچکترین اندازه گیری ممکن است بسته بندی مقرون به صرفه ای برای محصول شما ایجاد کند.

2قسمتهای غیر ضروری بسته بندی خود را بردارید.

لیستی از اجزای بسته بندی خود را تهیه کرده و به یک نمونه واقعی نگاه کنید. هزینه هر جزء را نیز در نظر بگیرید. این سوالات را از خود بپرسید تا به طور جامع نحوه کاهش هزینه های مواد بسته بندی را در نظر بگیرید:

  • کدام قسمت برای محافظت از محصول ضروری است؟
  • مشتریان کدام موارد اضافی را در ویدیوهای جعبه گشایی یا پست های اینستاگرام خود برجسته می کنند؟
  • کدام قطعات بدون توجه می مانند؟

کدام یک هیچ هدف کاربردی یا زیبایی شناختی ندارند؟

پاسخ های دو سوال آخر خود را کنار بگذارید و سوالاتی را که در سه سوال اول به ذهنتان رسید ، حفظ کنید. از آنجا می توانید جایگزین های مقرون به صرفه ای برای سه پاسخ اول خود جستجو کنید یا ببینید کدام یک از موارد زیر می تواند هزینه ها را کاهش داده و سود را افزایش دهد.

3چندین یا دو مورد را در یک جعبه جا دهید.

اقلام با اشکال و اندازه های منحصر به فرد نیاز به طراحی خاصی دارند. شما فکر می کنید یک پرکننده خالی می تواند محصول شما را در برابر ضربه خارجی محافظت کند ، اما این فقط هدر دادن پول و فضا است. به درج های سفارشی که به طور خاص برای شکل محصول شما طراحی شده اند نگاه کنید. این امر فضا را به حداقل می رساند و در عین حال ، وسیله را در حین حمل و نقل ایمن نگه می دارد.

جعبه هایی با اندازه های بزرگتر می توانند یک درج ایجاد کنند که متناسب با چندین مورد از اشکال مختلف باشد. به این ترتیب در فضا صرفه جویی می کنید ، در عین حال موارد را به زیبایی ارائه می دهید.

4هزینه ها را بر اساس نیاز هر محصول کاهش و محدود کنید.

بر اساس ارزیابی شما از نکته دوم ، جایگزین ها یا گزینه های مقرون به صرفه را از تأمین کننده خود خریداری کنید. آیا چاپ یک جعبه کوچکتر که بتواند چندین مورد را در خود جای دهد ، کمتر از یک جعبه حمل بزرگ در هر بار تحویل هزینه دارد؟ آیا بسته شما به بخشهای چاپ خاصی مانند فویل یا متن برجسته نیاز دارد؟ شاید بتوانید آن را به یک طرح مینیمالیستی ساده و لوکس سیاه و سفید مقیاس بندی کنید.

چاپ دیجیتال

5کشف نوآوری های بسته بندی مانند جایگزین های پایدار.

هزینه های اضافی بسته بندی شما احتمالاً فضای زیادی را در محل دفن زباله محلی شما یا سطل زباله مشتری مصرف می کند. برای صرفه جویی در پول و محیط زیست ، گزینه های پایدار مانند مقوا راه راه ساخته شده از مواد قابل بازیافت یا پستالهای گیاهی که در محیط تجزیه می شوند را بررسی کنید. برخی از گزینه های سازگار با محیط زیست ممکن است کمی بیشتر هزینه داشته باشند ، اما به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری بیش از کاهش هزینه انجام می شود. در طولانی مدت با تمام مزایای بسته بندی سازگار با محیط زیست ، سود بیشتری خواهید برد . اما حتی یک کیسه غیر پلاستیکی یا جعبه زیست تخریب پذیر نیز لازم نیست. با یک جعبه کوچکتر ، بدون پر کردن خالی و کاهش اجزای بسته بندی شروع کنید و در حال حاضر سطل زباله را کاهش دهید.

6کاهش هزینه های بسته بندی بدون چاپ مانند مونتاژ.

زمان هزینه دارد و این شامل دقیقه یا ساعت اضافی است که برای جمع آوری جعبه ها یا سایر انواع بسته بندی صرف می شود. برای شرکت های تجارت الکترونیک یا مشاغل جعبه اشتراک ، زمان مونتاژ را با جعبه های پست کننده کاهش دهید . اینها به صورت مسطح تحویل داده می شوند و می توانند در عرض چند دقیقه بدون نیاز به چسب مونتاژ شوند. هر جعبه با نمره وارد می شود تا به شما نشان دهد کجا باید جمع شوید. همچنین می توانید درج های سفارشی را در داخل خود قرار دهید که مناسب محصولات شما باشد تا فضا را ذخیره کرده و مورد را از ضربه گذر محافظت کند.

7به یک تامین کننده بسته بندی بچسبید.

داشتن یک تامین کننده بسته بندی برای همه مواد شما - چه جعبه ، کیسه کاغذی ، کاغذ بسته بندی یا کارت پستال - تخفیفات بیشتر و قیمت کمتر در هر واحد را تضمین می کند. معمولاً سفارشات با حجم بیشتر در صورت سفارش یکباره ، ارزان تر هستند. این یکی از راه های کاهش هزینه های بسته بندی بدون نیاز به مذاکره درباره قیمت ها از یک تامین کننده به منبع دیگر است.

کاهش هزینه های بسته بندی مستلزم مطالعه و تجزیه و تحلیل عمیق مواد و فرآیندهای شما است. اما این یک سرمایه گذاری شایسته از زمان و منابع شما است. اکنون که همه سرمایه گذاری های شایسته و بودجه مقرون به صرفه را محدود کرده اید ، گزینه های مقرون به صرفه زیر را در پرینت آرمانی بررسی کنید:

منبع: سئوکار

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.