کد خبر : 9827 / /
/

[معرفی یک برند تخصصی در زمینه آموزش و پژوهش دانش آموزی]

پویانش، برند تخصصی آموزش و پژوهش دانش آموزی در کشور می باشد. این برند با فعالیت در رشته های مختلف پژوهشی دانش آموزی تلاش کرده است تا در جهت اعتلای سطح پژوهشی کشور اقدام نماید. دوره های آموزشی پویانش توسط نمایندگی های منتخب سراسر کشور به شبکه های دانش آموز عرضه می گردد.

942

پویانش در چه رشته هایی فعالیت می کند؟

 رشته های مورد فعالیت پویانش عبارتند از: مهارت های محاسبات ذهنی و چرتکه ای، رباتیک مکانیکی، رباتیک هوشمند، محاسبات سرعتی، رشته های ویژه مهدهای کودک با نام کیدزلند، ریاضیات ویژه مهد، برنامه نویسی ویژه کودکان به زبان اسکرچ، دومینو، جاگورتا، سازه های ماکارونی و ...

943

فستیوال دانش آموزی پویاکاپ چیست؟

پویانش در جهت ارزیابی آموزش های برگزار شده در سطح کشور و با هدف توسعه فرهنگ پژوهش محوری و مهارت آفرینی، ایجاد انگیزه، افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان و فراهم آوردن محیطی برای یک رقابت سالم، رویداد پژوهشی تحت عنوان پویاکاپ برگزار می نماید.

فستیوال پویاکاپ این بار به صورت یک رویداد منطقه ای و با حضور جمع کثیری از دانش آموزان سراسر کشور و با نظارت مستقیم دبیرخانه فستیوال ملی پویاکاپ برگزار خواهد شد. نفرات برتر این رویداد علاوه بر دریافت مدال و حکم قهرمانی، مجوز حضور مستقیم در فستیوال ملی پویاکاپ را به عنوان هدیه ای در جهت قدردانی از زحمات ایشان، دریافت خواهند نمود.

زمان برگزاری فستیوال پویاکاپ به چه صورتی است؟

لازم به ذکر است این دوره پویاکاپ منطقه ای، در روزهای  پنج شنبه و جمعه مورخ ۲۵ و ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰ در رشته های منتخب برگزار می گردد. لازم به یادآوری است برگزاری این مسابقات تحت نظارت مستقیم دبیرخانه فستیوال ملی پویاکاپ، به صورت مجازی می باشد. تمامی سوالات و مراحل مسابقات توسط دبیرخانه برگزاری پویاکاپ ملی  طراحی و اجرایی خواهد شد.

برای ثبت نام در فستیوال پویاکاپ از چه طریقی اقدام نماییم؟

علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره می توانند از تاریخ ۱۵ آبان ماه لغایت ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به نمایندگی های پویانش در سراسر کشور مراجعه کرده و یا جهت اعلام آمادگی خود به سایت pooyanesh.ir  مراجعه نمایند.

همکاری با پویانش و اخذ نمایندگی پویانش به چه صورتی است؟

همچنین مراکز آموزشی، افراد حقیقی و حقوقی که تمایل به همکاری با پویانش (اخذ نمایندگی خدمات دانش آموزی)، در زمینه های مختلفی از جمله ارائه خدمات دانش آموزی، ارائه محصولات پژوهشی، برگزاری فستیوال های دانش آموزی، برگزاری سمینارهای آموزشی و ... را دارند، می توانند به سایت پویانش به نشانی pooyanesh.ir  مراجعه نمایند و درخواست نمایندگی خود را ثبت کنند. پس از ثبت درخواست کارشناسان پویانش با شما تماس خواهند گرفت و در صورت دارا بودن شرایط نمایندگی، می توانید به عنوان نماینده پویانش در زمینه خدمات فوق فعالیت نمایید و از حمایت های پویانش در جهت توسعه کسب و کار خود استفاده نمایید.

944

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.