کد خبر : 2423 / /
/

تغییر دامنه نوسان نیز نتوانست بورس را مثبت کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به شرایط بازار سرمایه که طی هفته های اخیر در بدترین شرایط ممکن و صف فروش بی سابقه در ۵۱۶ نماد مواجه شده گفت: باتوجه به وضعیت بورس سال گذشته بورس و دعوت مسئولان ، مردم با استقبال و اعتماد اقدام به سرمایه‌گذاری کردند و تعداد سهامداران به بیش از ۴۵ میلیون نفر افزایش یافت. را در سال ۱۴۰۰ پیش بینی می کند. وضعیت بورس با توجه به وضعیت سردرگمی و ابهام همواره در موقعیت نوسان قرار می گیرد اما قوانینی نیز از سوی سیاستگذاران در جهت سوق دادن بازار سرمایه به سمت صعود قرار است انجام گیرد. وضعیت بورس در آغاز سال گذشته در محدوده 500 هزار واحد بود. وضعیت بورس پیرو مسائلی چون مذاکره بین ایران و آمریکا و ابهامات قیمت دلار دچار نوسان است. جزئیات مربوط به  آخرین وضعیت بورس در سال 1400 را در سایت خبر روز بخوانید.

دامنه نوسان بورس از امروز تغییر می‌کند اما آیا این تغییر باعث مثبت شدن بورس می‌شود؟

آنطور که به نظر می‌رسد کارشناسان همچنان نسبت به بورس ناامید هستند و بازار امروز را قرمز پیش بینی کرده اند. در ادامه نظرات این کارشناسان به صورت کامل آورده شده است.

قرمزی بورس در روز تغییر دامنه نوسان

طی دقایق ابتدایی معاملات امروز، شاخص بورس با افت ۲۳۱۱ واحدی مواجه شد. شاخص هم وزن نیز منفی و افت ۱۷۲ واحدی داشته است.

در ریزش امروز بورس تا این لحظه سه نماد شپنا، شتران و فارس بیشترین تاثیر را داشتند. 

وضعیت بورس در اولین روز از اردیبهشت ماه

وضعیت بورس

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.