کد خبر : 2860 / /
/

نرخ جهانی طلا یک روند نزولی به خود گرفته و با توجه به افزایش واکسیناسیون‌های کشورهای مختلف و کاهش نااطمینانی کرونا، بعید است این روند خیلی زود تغییر کند. از سوی دیگر در بازار داخل نیز قیمت دلار روندی نزولی به خود گرفته است. هر دو عامل در بازار طلای داخل به شکل کاهش قیمت خود را نشان داده است.

قیمت سکه و طلا در کانال 9 میلیون و 990 ثابت شد. قیمت سکه و طلا  تحت تأثیر ارزش دلار است. قیمت سکه و طلا روز جمعه شاهد کاهش بود. قیمت سکه و طلا تحت تأثیر فضای کرونا و کاهش قیمت دلار روند نزولی یافته است. برای اطلاع از قیمت سکه و طلا با این خبر همراه باشید.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی روز گذشته در پایان معاملات ۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان قیمت خورد تا ورود سکه به کانال جدید یعنی ٩ میلیون تومان تثبیت شود.

قیمت جهانی طلا به ۱۷۶۵ دلار در هر اونس رسیده است. نرخ جهانی طلا یک روند نزولی به خود گرفته و با توجه به افزایش واکسیناسیون‌های کشورهای مختلف و کاهش نااطمینانی کرونا، بعید است این روند خیلی زود تغییر کند.

از سوی دیگر در بازار داخل نیز قیمت دلار روندی نزولی به خود گرفته است و هر دو عامل در بازار طلای داخل به شکل کاهش قیمت خود را نشان داده است.

قیمت سکه و طلا در بازار امروز دهم اردیبهشت ماه

قیمت سکه و طلا

علاوه بر این، با شیوع کرونا، محدودیت‌ها همچنان پابرجاست و در هفته پیش‌رو نیز بازار طلا روند عادی ندارد.

درباره قیمت دلار طی هفته اخیر نرخ ارز به پایین‌ترین سطح سه ماه اخیر رسید و تا ۲۳۷۰۰ تومان ارزان شد.

در صرافی ملی نیز قیمت ارزان‌تر و معادل ۲۳۲۳۷ تومان است.

این کاهش قیمت دلار همزمان شده با دو اتفاق؛ یکی جدی‌تر شدن مذاکرات هسته‌ای و دیگر تداوم محدودیت‌های کرونا که هر دو عواملی برای کاهش تقاضا در این بازار بوده‌اند.

طبق آخرین اخبار هر دو عامل نیز فعلا وجود دارند و به عنوان عوامل اصلی تغییرات بازار ارز هستند. با این روند به نظر می‌رسد شنبه نیز بازار ارز روند روز پنجشنبه را ادامه دهد.

اگر این چنین باشد با توجه به روند نزولی نرخ جهانی طلا و نرخ داخلی قیمت دلار، قیمت طلا نیز همچنان روندی مشابه روز پنجشنبه خواهد داشت.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز، قیمت سکه تمام طرح قدیم ۹ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۹ میلیون و ۹۴۷ هزار تومان در بازار طلا و سکه شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۹۸۶ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد. نیم‌سکه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بوده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.