کد خبر : 3247 / /
/

رفتار معامله‌گران ملکی حاضر در بازار با ۸ تغییر محسوس در روزهای اخیر همراه شده است که رصد این تغییرات از بروز دو تغییر در سمت تقاضا و شش تغییر در سمت عرضه آپارتمان خبر می‌دهد.

 

بازار معاملات مسکن طی دو هفته اول اردیبهشت در واکنش به «ریزش‌ دلار» و «بهبود انتظارات» با «۲+۶» تغییر روبه‌رو شد. نتایج تحقیقات میدانی از اوضاع معاملات ملک در تهران نشان می‌دهد «زاویه دید» خریداران تغییر کرده و ظهور «لیدرهای جدید» در بین فروشنده‌ها باعث کاهش سطح «قیمت‌ های پیشنهادی» شده است. واسطه‌های ملکی پیش‌بینی‌های خود از اوضاع آتی را بیان کرده‌اند.

 

همزمان با بروز ۲+۶ تغییر محسوس در بازار مسکن در هفته‌ها و روزهای اخیر، نقش لیدرهای ملکی بازار که پیش از این نقش اصلی در تثبیت قیمت‌های تصاعدی فروش آپارتمان در مناطق مختلف داشتند به طور کامل تغییر کرده و هم‌اکنون لیدرهای جدید نقش متفاوتی را در تعیین سمت وسوی قیمت‌ها در بازار مسکن بر عهده گرفته‌اند.

بازار مسکن در تهران 

بازار مسکن

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.