کد خبر : 3808 / /
/

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح امامی در بازار آزاد تهران امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت به قیمت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح امامی در معاملات امروز با رشد ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه و طلا در بازار امروز

قیمت سکه و طلا

قیمت سکه و طلا بر مدار صعود

قیمت طلای جهانی نسبت به شروع معاملات روز گذشته یک درصد افزایش یافت و مرز ۱۸۷۰ دلار را پشت سر گذاشت.

قیمت طلای جهانی در شروع معاملات روز سه‌شنبه با دنبال کردن روند صعودی مرز ۱۸۷۰ دلار را پشت سر گذاشت. اما دوباره نزولی شد و در زمان نوشتن این گزارش روی ۱۸۶۸ دلار قرار دارد.

قیمت طلا در ابتدای معاملات روز گذشته حوالی ۱۸۵۱ دلار بود. فلز گران‌بها در در آخرین ساعات معاملات روز دوشنبه مرز ۱۸۷۰ دلار را پشت سر گذاشت، سپس قدری نزول کرد و روز دوشنبه را با قیمت ۱۸۶۶ دلار به پایان رساند. قیمت طلا روز سه‌شنبه را نیز با روند صعودی آغاز کرد و دوباره مرز ۱۸۷۰ دلار را پشت سر گذاشت. در نتیجه قیمت طلا از ابتدای روز گذشته حدود ۱ درصد بالا رفت.

علت اصلی افزایش قیمت طلا دو نکته بیان می شود: آمارهای ناامید کننده درباره اقتصاد آمریکا و دیگری زمزمه های کاهش مالیات بر فروش طلا است که بازار را به سوی قیمت های بالاتر هل می دهد.

قیمت سکه و طلا 

قیمت سکه و طلا

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.