کد خبر : 3977 / /
/

با تجربه بازار سکه می گویند اثر ریزش قیمت بیت کوین در بازار سکه داخلی صعودی است. زیرا با سقوط ارزش ارزهای دیجیتالی قیمت طلا بالا می رود و در سوی دیگر این افزایش می تواند رشد قیمت سکه را به دنبال داشته باشد.

سکه امامی توانست در معاملات پشت خطی کانال ۱۰ میلیون تومانی را احیا کند. فلز گران بهای داخلی که در ابتدای روز چهارشنبه به محدوده ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی ریزش کرده بود، در معاملات پشت خطی شب گذشته توانست تا محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کند. یکی از عواملی که سکه را در مسیر صعودی قرار داد، برگشت دلار به کانال ۲۳ هزار تومانی بود. به گفته فعالان، در صورتی که دلار کانال ۲۳ هزار تومانی را حفظ کند، فلز گران بهای داخلی نیز به نوسان بالای مرز ۱۰ میلیون تومانی ادامه خواهد داد.

قیمت سکه صعودی شد 

قیمت سکه

در کنار این برخی سکه بازان به عوامل بیرونی برای افزایش فلز گران بهای داخلی امیدوارند. به عنوان مثال، برخی از بازیگران باتجربه بازار عنوان می کردند در صورتی که بیت کوین به مسیر صعودی بازنگردد، تقاضا برای خرید طلا در بازارهای جهانی بالا خواهد رفت و رشد طلای جهانی منجر به افزایش بهای سکه خواهد شد.

به نظر می رسد برای معامله گران روند قیمتی بیت کوین و اتریوم از سایر رمز ارزها اهمیت بیشتری دارد،‌ چرا که سرمایه بیشتری در این دو بازار است و در صورتی که بخشی از این سرمایه به سوی بازار طلا برود، می توان انتظار نوسان طلا بالای مرز ۲هزار دلاری را داشت. چنین امیدهایی در حالی در بازار سکه عنوان می شد که حداقل از بعدازظهر دیروز طلا با وجود ریزش سنگین رمز ارزها، افزایش معناداری را از خود نشان نداد. افزون بر این، بازار سکه بارها نشان داده است که به نوسانات دلار اهمیت بیشتری می دهد و اونس طلا نقش چاشنی نوسان را بازی می کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.