کد خبر : 5894 / /
/

انتخابات ۱۴۰۰ تمام شد. انتخاباتی که در آن ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب وعده‌های اقتصادی زیادی از جمله ساخت ۴ میلیون مسکن و تک رقمی کردن نرخ تورم را به مردم داد.

 

یارانه در دولت رئیسی

ابراهیم رئیسی که حالا به پاستور راه یافته است، در مناظرات انتخاباتی خود وعده داده بود که برای ۵ دهک از خانواده‌های ایرانی کارت اعتباری معیشت در نظر بگیرد.

رئیسی گفته بود به ازای هر یک از اعضای خانواده ۳ دهک اول، ۲۰۰ هزار تومان و ۲ دهک بعدی ۱۵۰ هزار تومان اعتبار ماهیانه قرض الحسنه اختصاص داده می‌شود. او همچنین تک رقمی شدن نرخ تورم را نیز وعده داده است.

ابراهیم رئیسی درباره مسکن نیز به مردم وعده‌هایی از جمله، ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی داده است. او همچنین از کاهش حاشیه نشینی، احیای بافت‌های فرسوده و نوسازی مسکن روستایی گفته است.

رئیسی در بخش بهداشت و درمان نیز وعده‌هایی به مردم داده است. او با اشاره به دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، گفته: «در سال ۱۴۰۱ همه دارای کارت سلامت خواهند شد.

با این کارت هزینه خدمات از مراکز درمانی (مانند بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها) از طریق بیمه و تسهیلات قرض الحسنه(بابت سهم بیمار) پرداخت خواهد شد و مراجعه کننده مبلغی پرداخت نخواهد کرد.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.