کد خبر : 5980 / /
/

ایران خودرو قیمت جدید محصولات خود را برای تیر ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد.

اطلاع از قیمت محصولات ایران خودرو به تصمیم بهتر شما کمک خواهد کرد. یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت محصولات ایران خودرو ، «عرضه متناسب با تقاضا» است. لیست قیمت محصولات ایران خودرو را می توانید در این خبر ملاحظه کنید. قیمت محصولات ایران خودرو در بازار ایران لحظه ای و یا دست کم روزانه دستخوش تغییر می شود. قیمت محصولات ایران خودرو امروز 6 تیر ماه 1400 به شرح زیر است

قیمت محصولات ایران خودرو

ایران خودرو با شروع هر ماه قیمت محصولات را روی خروجی سایت این شرکت قرار می‌دهد که این قیمت‌ها برای ماه تیر ۱۴۰۰ نیز اعلام شد. روندی که به گفته مسئولین این شرکت در راستای شفاف سازی صورت می گیرد.

این شرکت در تیرماه نیز این روند را تکرار کرد و قیمت‌های جدید محصولات این شرکت را منتشر کرد. ۷ گروهی که قیمت آنها از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شده شامل «پژو ۴۰۵»، «پژو ۲۰۶»، «پژو پارس»، «سمند»، «رانا»، «دنا» و «پژو ۲۰۷» می‌‌شود که با در نظر گرفتن مجموع زیرگروه آنها می‌توان گفت ایران خودرو برای تیرماه قیمت ۲۱ محصول این شرکت را اعلام کرده است.

براساس ارزیابی جدول قیمتی ایران خودرو عنوان ارزان‌ترین محصول ایران خودرو در تیرماه به پژو ۴۰۵ ال ایکس اختصاص یافت و دنا پلاس توربوشارژ نیز گران ترین محصول این شرکت شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

پرسش و پاسخ

  • قیمت محصولات ایران خودرو لحظه ای در حال تغییر است
    بله قیمت محصولات ایران خودرو لحظه ای در حال تغییر است
  • قیمت محصولات ایران خودرو در تیر ماه اعلام شده ؟
    بله جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.