کد خبر : 6307 / /
/

مدیر سیستم های تسویه سازمان بورس اعلام کرد افرادی که در هیچ کدام از دونوبت واریزی سود سهام عدالت را دریافت نکرده اند می توانند پیگیری کنند.

مرحله اول سود سهام عدالت واریز شده است. قرار بود سود سهام عدالت به زودی پرداخت شود. اما مرحله دوم سود سهام عدالت بعد از مدتی بالخره واریز شد .درصورتیکه سهام دارن نسبت به این تأخیر واریز سود سهام عدالت معترض بودند. درباره جزئیات سود سهام عدالت با این خبر همراه باشید. 

22  بانک عامل با دریافت لیست سهامداران سهام عدالت در بورس واریزها را انجام دادند و پیامک های واریز به دست سهام داران توسط بانک های عامل ارسال شده است.

جزئیات سهام عدالت

سهام عدالت

وی در ادامه افزود: احیانا اگر پیامکی از طرف بانکی برای شهروندی نرفته باشد چند عامل می تواند دخیل باشد.

قشمی گفت: شاید صرفا حساب آنها  به دلایل مختلف مسدود بوده است. به طور مثال حساب بلندمدت بوده، یا حساب راکد بوده،یا حساب سنتی بوده است. در این موارد وقتی ما فقط به این حساب ها دسترسی داشتیم واریز انجام نشده اما اسامی در لیست بوده است.

قمشی گفت: از 29 اسفند سال گذشته تا دو روز پیش مکررا اعلام کردیم که سهامداران حتما حساب های خودشان را تغییر دهند. اگر افرادی هستند که به هرحال با این مشکل روبه رو هستند می توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت یا تماس با شماره 1569 تماس بگیرند و درجریان مقدار واریزی سود یا نواقص پرونده خود با خبر شوند.

مدیر سیستم های تسویه سازمان بورس کشور گفت: در صورتی که مشکل حساب را برطرف کنند سود دوراول و ودوم به حساب انها واریز می شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.