کد خبر : 18909 / /
/

 

 

شاید برای شما سوال باشد که اصلا جراحی لیپوماتیک چیست؟ این جراحی با تخلیه چربی‌های اضافی به تناسب اندام عالی شما کمک مکند. و گودی و انحلال های اضافی در سطح بدن شما را از بین می برد و شما را لاغر تر و خوش اندام تر می کند

.قطعا این جراحی بسیار سخت و ریسک پذیر است پس شما باید بهترین جراح لیپوماتیک در تهران و یا شهرستان ها را انتخاب کنید.شما با انتخاب کردن بهترین جراح لیپوماتیک در تهران می توانید در هنگام عمل اعتماد بنفس داشته باشید و بعد از عمل از کار جراحان راضی باشید.

بهترین جراحان این کشور سالها درس خوانده اند و مهارت و تخصص خود را افزایش داده اند.این پزشکان نیاز به تضمین دادن کار خود نیستند بلکه شما با دیدن مراجعان می توانید موفقیت و مهارتشان را مشاهده کنید

.این جراحان بهترین هستند و خدماتی را بعد از عمل بصورت رایگان به متقاضیان ارائه می دهند.جراحان تهران می توانند عمل های سخت را انجام و عمل های ریسک مذیر را بپذیرند و مکان های حساس بدن که امکان عمل وجود ندارد توسط این پزشکان امکان پذیر می باشد.

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران را انتخاب کنید تا بعد از عمل رضایت داشته باشید چون اگر جراح شما خبره نباشد شما دوباره باید هزینه های اضافی را برای خرج این عمل کنید.بهترین جراحان از بروز چنین اتفاقی جلو گیری می ک.

معرفی بهترین جراحان لیپوماتیک در تهران

بهترین جراحان لیپوماتیک در تهران هستند که با تخصص بالا و مهارت بی نظیر می توانند یک عمل ثمر بخشی داشته باشند و عمل خود را تضمین‌می کنند چون از بهترین مواد، وسایل ،امکانات استفاده می کنند و خطر جراحی را برای شما کاهش می دهند.

شما با مراجعه حضوری و یا آنلاین به کمک سایت می توانید بهترین جراح لیپوماتیک در تهران را بشناسید.و یا از دوستان و آشنایانی که برای عمل این متخصث ها را انتخاب کرده اند کمک بگیرید

.دقت کنید که این جراحانی که معرفی شده اند ویژگی هایی دارند که باعث تمایزشان با بقیه شده است.این متخصصان بیشتر به دنبال رضایت مریض هستند تا پول خود ،رضایت بالای 90 درصدی در غرب کلینیک یکی دیگر از افتخارات این مرکز زیبایی می باشد،بهترین جراحان همیشه در حال تحقیق هستند تا بهترین وسایل های جراحی را فراهم کنند، هزینه دستمزد این جراحان نسبت به بقیه کمتر است ولی کیفیت کارشان بالا تر.هر ساله سازمان های پزشکی بهترین جراحان را شناسایی و برای دسترسی آسان مریضان اسامی آنها را با تمام مشخصات در سایت ها و در اختیار آنها قرار می دهد تا یک جانعه پزشکی سالم داشته باشد

.بعضی از این جراحان به صورت مداوم در هر حال رفت و آمد به کشور خارجی و ایران هستند و این امر به این جراحان کمک می کند که علم خود را در این زمینه افزایش دهند و از راهکار های خارجیان الگو برداری کنند.اسامی این پزشکان بسیار زیاد است و امکان معرفی تمام آنها وجود ندارد و شما به راحتی از طریق سایت و فضاهای مجازی دیگر می توانید به این جراحان دسترسی داشته باشید.

اقدامات قبل و بعد از جراحی لیپوماتیک

12

برای اینکه جراحی لیپوماتیک ثمر بخش باشد باید اقداماتی را قبل و بعد جراحی انجام‌دهید پس با دقت به موارد زیر توجه کنید.۱- قبل از انجام لیپوماتیک دو روز نباید سیگار بکشید.۲- از خوردن قرص هایی مانند آسپرین و ویتامین ای دوری کنید چون باعث ایجاد التهاب فراوان می شود.از خوردن دارو هایی مانند افدرین، دارو های آسم پرهیز کنید چون باعث گشاد شدن بورونش می شود و عمل شما را سخت می کند. قبل از عمل حتما صبحانه های مفید استفاده کنید

.شاید جالب باشد که قبل از عمل باید لاک های ناخنتان را ماک کنید.علاوه بر اینکه شما باید اقداماتی را قبل از عمل انجام دهید باید اقداماتی را برلی بعد از عمل کنار بگذارید به عنوان مثال بعد از عمل محل جراحی را نداوم‌پماد بمالید و از خوردن قرص های تیروئید تا حدودی جلوگیری کنید و از قرص های مسکن هر هشت ساعت یک بار استفاده کنید.لباس های گشاد بپوشید تا بدنتان اذیت نشود.

در روز به اندازه کافی بخوابید و در شب قبل از دوازده بخوابید تا بدنتان به یک استراحت مطلق برسد.در روز چند ساعت را برای ورزش از جمله پیاده روی کنار بگذارید تا درمان شما کامل و نتیجه بخش شود.برای از بین بردن درد و تورم حتما از داروهای مسکن و انتی اکسیدان استفاده کنید.

اگر بعد از عمل عفونت دارید حتما از انتی بیوتیک استفاده کنید.مراقب وزنتان باشید تا چربی های اضافه تجنع نکند.وعده های غذایی را کامل و به صورت منظم استفاده کنید و از خوردن غذاهای سالم و چرب پرهیز کنید و خوردن فست و فود و نوشابه و سس را کاهش دهید.با رعایت کردن تمام این نکات به بهبود بخشیدن عمل خود کمک می کنید به شرطی که تمام این کار ها را بصورت مداوم و مکرر انجام دهید.

هزینه ی جراحی لیپوماتیک در تهران

13

هزینه ی جراحی لیپوماتیک به عوامل های مختلفی بستگی دارد که در زیر به چند نمونه از این عوامل ها می پردازیم.بهترین جراح لیپوماتیک در تهران در غرب کلینیک https://gharbclinic.com هزینه ی مناسب از شما دریافت میکند

اولین عامل این است که بستگی به تعداد ناحیه بدن شما دارد قطعا نواحی از جمله شکم و ران ها هزینه اش بیشتر از بازو و صورت می باشد.

قیمت جراحی هر ناحیه از حدود 10 میلیون تومان شروع می شود. توصیه می کنیم از جراحان متخصص و بیمارستان های معتبر برای این جراحی استفاده کنید تا علاوه بر پرداخت کردن قیمت مناسب از عمل خود نیز راضی باشید.

شما نباید غول قیمت های پایین را بخورید چون قطعا این جراحان تخصص لازم را ندارند و یک عمل ثمر بخش را به شما تضمین نمی دهند

.هزینه‌ی جراحی لیپوماتیک به پزشک ماهر نیز بستگی دارد قطعا اگر جراحی مهارت بیشتری نسبت به جراحان دیگر داشته باشد هزینه ی زیاد تری از شما می گیرد و این عامل باعث تغییرات قیمت در این جراحی می شود.

تجهیزات اتاق عمل عامل مهمی روی قیمت می تواند باشد چون جراحانی تجهیزاتی را با کیفیت عالی و برند های خارجی را برای عمل خود در نظر می گیرند که شما باید هزینه داشتن یک امکانات و خدمات ارزنده را پرداخت کنید

.محل عمل نیز بی تاثیر نیست اگر شما در کشور های اروپایی این عمل را انجام دهید و یا در کشور ایران در مناطق شمالی عمل کنید قیمت برای شما متغییر است.مقدار و حجم چربی شما هر چقدر بیشتر باشد زمان بیشتری نیاز است پس باید هزینه زیاد تری پرداخت کنید.هزینه های دارو نیز روی هزینه های جراحی تاثیر می گذارد.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.