کد خبر : 19143 / /
/

 

دو چشم زیبا نقش مهمی در طراوت و شادابی چهره شما دارند؛ اما افتادگی پلک جلوی این زیبایی را می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد که یک چهره منحصر به فرد داشته باشید با بلفاروپلاستی شما میتوانید به اوج جوانی خود بازگردید. هر چه میزان افتادگی و چین و چروک‌های اطراف چشم‌هایتان بیشتر شود، سن و سال شما بیشتر خواهد شد. البته فقط بالا رفتن سن نیست که جراحی پلک را برایتان واجب می‌کند، بلکه به محض اینکه افتادگی پلکتان بیشتر شود، آستانه دید شما دچار مشکل می‌شود. به مرور این افتادگی باعث سنگین شدن چشم‌هایتان می‌شود و باز نگه داشتن آن‌ها برای زمان طولانی هم برایتان سخت و دشوار خواهد شد.

بنابراین بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی انتخابی نیست، بلکه کسانی که این روش را برای درمان افتادگی پلک در تهران ‌هایشان انتخاب می‌کنند می‌خواهند دوباره چشم‌هایشان باز شود و به زندگی طبیعی خودشان برگردند. اگر افزایش سن باعث افتادگی پلک‌هایتان شده یا اینکه به طور مادر زادی این مشکل را دارید، وقت آن رسیده که یکبار برای همیشه این مشکل را برطرف کنید. کلینیک بلفاروپلاستی VIP راه و روش انجام بلفاروپلاستی را از ابتدا تا انتهای مسیر نشانتان می‌دهد.

 

 

مراحل انجام عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک

برای انجام عمل بلفاروپلاستی یا جراحی درمان افتادگی پلک در تهران آماده هستید؟ اگر شناخت کمی نسبت به این عمل زیبایی دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنید باید مراحلی که در ادامه ارائه شده را به ترتیب پشت سر بگذارید. هر کدام از این مراحل متقاضیان را یک قدم بیشتر برای بلفاروپلاستی آماده می‌کند و در نهایت با دید باز و آرامش خاطر خودشان را به دست پزشکان حرفه‌ای کلینیک بلفاروپلاستی VIP می‌سپارند.

 

مرحله اول: خدمات مشاوره

همان‌طور که حالت چشم‌های افراد مختلف با هم تفاوت دارد و نمی‌توانیم نسخه یکسانی برای آرایش یا ... آن‌ها در نظر بگیریم، برای بلفاروپلاستی یا جراحی پلک هم لازم است وضعیت چشم‌های متقاضیان بررسی شود. در این جلسه میزان افتادگی هر پلک و نوع عمل مشخص خواهد شد. همچنین پزشک کلیه اطلاعاتی که لازم است متقاضی قبل از جراحی پلک بداند را در اختیار وی قرار می‌دهد. با سوال و جواب‌هایی که در جلسه مشاوره مطرح می‌شود، هیچ بعدی از عمل بلفاروپلاستی برای متقاضیان پنهان نخواهد ماند و با دید واقع‌بینانه و شناخت کامل می‌توانند برای انجام آن وقت رزرو کنند.

انجام آزمایش‌های لازم

بعضی از افراد با مشکلات جسمی و بیماری‌های خودشان آشنا هستند و این موضوع را در جلسه مشاوره با پزشک متخصص در میان می‌گذارند؛ اما عده‌ای از متقاضیان سال‌ها یا ماه‌ها است که برای چکاپ مراجعه نکرده‌اند و حتماً باید قبل از عمل آزمایش‌های تجویز شده را انجام دهند. در صورتی که سلامتی فرد در این آزمایش‌ها تایید شود، وی آماده انجام بلفاروپلاستی خواهد شد.

آماده شدن برای بلفاروپلاستی

در این مرحله باید نکاتی که پزشک برای آمادگی جراحی پلک ارائه کرده را رعایت کنید. همچنین قبل از عمل توصیه می‌شود که حمام کنید و خودتان را با فیلم و کتاب و... سرگرم کنید تا استرس و اضطراب از شما دور بماند و با آمادگی کامل در کلینیک بلفاروپلاستی VIP حاضر شوید.

 

 

انجام بلفاروپلاستی

در این مرحله پزشک پلک‌های بیمار را بی‌حس می‌کند و با جراحی یا لیزر چربی‌ها، عضلات و پوست‌های اضافی این ناحیه را برمی‌دارد. سپس جای زخم‌ها را میبدند و متقاضی برای استراحت به منزل مراجعه می‌کند.

 

توصیه‌های قبل از عمل بلفاروپلاستی

برای اینکه بلفاروپلاستی یا جراحی پلک را بدون مشکل انجام دهید، باید نکاتی که متخصصین برای قبل از آن در نظر گرفته‌اند را رعایت کنید. در ادامه موارد مهمی که جزء توصیه‌های پیش از جراحی پلک محسوب می‌شوند را آورده‌ایم.

·         حداقل دو هفته قبل از بلفاروپلاستی نباید داروهای رقیق‌کننده خون، داروهای گیاهی و مکمل‌های حاوی ویتامین را مصرف کنید.

·         حداقل دو هفته قبل از بلفاروپلاستی باید سیگار و دخانیات را کنار بگذارید.

·         حتماً با یکی از دوستانتان برای همراهی‌تان در جلسه عمل و بعد از آن هماهنگ کنید. چون پلک‌ها بعد از بلفاروپلاستی بخیه دارند و نمی‌توانید مدت طولانی چشم‌هایتان را باز نگه دارید.

·         اگر لنز استفاده می‌کنید، آن را از چشم‌هایتان خارج کرده و بدون لنز برای بلفاروپلاستی بروید.

·         قبل از عمل از مصرف غذاهای سنگین و چرب خودداری کرده و تنها یک وعده غذایی سبک را انتخاب کنید.

 

 

نکات دوران نقاهت بعد از عمل بلفاروپلاستی

پس از تمام شدن عمل و مراجعه به منزل دوران نقاهت عمل بلفاروپلاستی شروع می‌شود. برای اینکه این دوران را هم بدون مشکل و با کمترین دردسر سپری کنید، موارد مهمی که برای پس از جراحی پلک در نظر گرفته شده را در ادامه آورده‌ایم.

·         حتماً آنتی‌بیوتیک‌های تجویز شده را مصرف کرده و ناحیه عمل را ضدعفونی کنید.

·         پمادهای تجویز شده را به موقع استفاده کنید تا جای بخیه‌ها روی پوستتان نماند.

·         سیگار و دخانیات را حداقل به مدت دو هفته پس از عمل کنار بگذارید.

·         به هیچ عنوان پلک‌هایتان را ماساژ ندهید، نخارانید و فشار ندهید.

·         قطره‌های تجویز شده را به موقع استفاده کنید تا چشم‌هایتان خشک نشود.

·         به هیچ عنوان تا زمانی که پزشک اجازه نداده آرایش نکنید و لنز درون چشم‌هایتان قرار ندهید.

·         سرتان را با زاویه 45 درجه و بالاتر از بدن قرار دهید تا تورم صورت کم شود.

·         از میوه‌ها و سبزیجات سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌ها استفاده کنید.

·         به هیچ عنوان فعالیت بدنی سنگین و ورزش انجام ندهید.

·         برای حمام کردن به طور مستقیم زیر دوش نروید و با آب گرم حمام نکنید.

·         تا زمانی که دوران نقاهتتان به پایان نرسیده اجازه حضور در استخر، سونا و... را ندارید.

اگر در طول دوران نقاهت تب شدید، بی‌حسی، خونریزی در ناحیه عمل، ترشحات زرد یا سبزرنگ محل عمل، حساسیت دارویی و... را تجربه کردید، باید بلافاصله این موضوع را با پزشک معالجتان در میان بگذارید.

8

 

نحوه انتخاب بهترین پزشک بلفاروپلاستی تهران

 پیدا کردن پزشک حرفه‌ای و حاذق برای انجام عمل بلفاروپلاستی سخت است. اگر پزشکی که برای این کار انتخاب کرده‌اید تازه‌کار باشد و صرفاً به خاطر تبلیغات جراحی پلک را به وی بسپارید، احتمال صدمه دیدن اعصاب چشم‌ها، نامتقارن شدن آن‌ها و ... وجود دارد. گاهی این عوارض برای همیشه ماندگار هستند و متقاضیان آرزو می‌کنند که کاش همان چهره قبلشان را تحمل می‌کردند.

اما پزشک باتجربه و حرفه‌ای به نحوی این کار را برایتان انجام می‌دهد که نتیجه عمل برایتان شگفت‌انگیز خواهد بود. اگر افتادگی پلک‌هایتان مادر زادی یا شدید باشد، پس از عمل چهره‌ای که دارید با قبل از آن تفاوت زیادی خواهد داشت. تجربه پزشکان متخصص به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین متد را برای درمان افتادگی پلک در تهران انتخاب کنند. همچنین این گروه جراحی را به اندازه‌ای حرفه‌ای انجام می‌دهند که هیچ ردی از بخیه روی پلک‌ در تهران ها باقی نمی‌ماند و پس از عمل می‌توانید با یک چهره جدید به زندگی‌تان  ادامه دهید.

کلینیک بلفاروپلاستی VIP از بهترین پزشکان ایران برای جراحی پلک بالا یا پلک پایین استفاده می‌کند. این مرکز زیبایی با وجود سابقه طولانی مدتی که دارد، تمام نکات بهداشتی را برای انجام استرس بلفاروپلاستی ارائه می‌کند. همچنین پزشکان می‌توانند با کمک تجهیزات مدرن و امروزی این مرکز، بلفاروپلاستی را با کمترین عوارض و مشکلات برای متقاضیان انجام دهند.

برای انجام عمل بلفاروپلاستی نزد بهترین پزشکان تهران و ایران آماده هستید؟ همین حالا به شماره واتساپ کلینیک بلفاروپلاستی VIP پیام دهید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید. 09120634472

 

همچنین برای دریافت انواع خدمات زیبایی به صورت حرفه‌ای می‌توانید:

 با شماره تلفن "02144158011"  تماس گرفته،

 یا به آدرس : " ستاری جنوب ، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی،ساختمان پزشکان رامیار" مراجعه کنید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.