کد خبر : 19214 / /
/

 

اگر فردی هستید که به ورزش علاقه دارید پس باید بهترین برندهای کفش ورزشی را بشناسید. احتمالاً نام برندهای نایک و آدیداس را زیاد شنیده اید؛ این مارک ها بهترین کفش های کتانی را دارند اما برندهای با کیفیت دیگر هم داریم که می توانید از آن ها به عنوان کفش ورزشی مناسب پیاده‌روی یا اهداف دیگر استفاده کنید. برای آشنایی کامل با این کفش ها سراغ ادامه مطلب بروید؛ همچنین اینجا نکاتی را درباره ست کردن کفش مردانه با پیراهن خواهیم گفت.

بهترین برندهای کفش ورزشی

اصولاً انتخاب کفش ورزشی مناسب به شکل و سایز پا، نوع و هدف دویدن بستگی دارد؛ مثلاً زمانی که فقط برای پیاده‌روی بخواهید کفش بپوشید شرایط با وقتی که برای دویدن حرفه ای کفش بخرید متفاوت است. فروشگاه اینترنتی دایان شاپ بهترین کفش های ورزشی را با کیفیت بالا و هزینه ارزان ارائه می دهد که در صورت تمایل می توانید از آن بازدید کنید. به طور کلی شناخت بهترین برندهای کفش ورزشی برای همه لازم است؛ نمونه های معروف آن عبارت اند از:

اسیکس

شاید تعجب کنید اما نام برند اسیکس برگفته از یک شعار زیباست که شرکت سازنده این کفش دارد. این شعار معروف که موسوم به «شرط سلامتی بدن سالم است» است، واقعاً با مشخصات کفش اسیکس تناسب دارد. اگر دنبال کفشی شیک با طرح خلاقانه هستید پیشنهاد می کنیم مارک اسیکس را انتخاب کنید؛ این کفش از پاها خوب پشتیبانی می کند و از دوام بالا، قابلیت جذب ضربه و وزن سبک برخوردار است.

2

نیوبالانس

نیوبالانس در میان بهترین برندهای کفش ورزشی به عنوان کفش ارتوپدی مشهور است. زیرا از ثبات فوق‌العاده و فناوری پیشرفته رِولایت برخوردار است و با استفاده از این قابلیت به خوبی از پاها محافظت می کند. اگر دنبال کفشی می گردید که هم بتوانید با آن بدوید هم از سلامت پاهایتان مطمئن باشید، نیوبالانس بهترین گزینه است.

ساوکونی

ساوکونی یکی دیگر از برندهای بی نظیر کفش ورزشی است که از کفی های PWRRUN برخوردار است؛ این کفی ها ثبات و نرمی بالایی برای دونده فراهم می کنند همچنین توانایی ضربه گیری خوبی ارائه می دهند. از این رو هم می توانید به ساوکونی به عنوان کفش ورزشی مناسب پیاده‌روی نگاه کنید هم به عنوان دونده حرفه ای در پیست یا زمین پشت تمرین آن را بپوشید.

آدیداس

در میان برندهای کفش ورزشی، آدیداس به زیبایی و طرح های چشم نوازش معروف است. البته مانند برندهای دیگر آدیداس هم حمایت و راحتی لازم را برای فرد ایجاد می کند اما توصیه می کنیم اگر ظاهر کفش برایتان اولویت است به خرید آدیداس فکر کنید.

نیوتن رانینگ

ویژگی بارز برند نیوتن رانینگ، کاربرد مواد سازگار با طبیعت است که در ساختار آن به کار رفته است. این کفش از مواد قابل بازیافت تهیه می شود؛ بنابراین تأثیر منفی روی محیط زیست ندارد. همچنین کاملاً متناسب با فرم طبیعی پا طراحی می شود و راحتی خوبی را برای افراد فراهم می کند.

نایک

نایک، بزرگترین برند کفش ورزشی جهان است. با این که می توانید نایک را به عنوان کفش فوق حرفه ای برای دویدن ببینید، حتی می توانید از آن به عنوان کفش ورزشی مناسب پیاده‌روی استفاده کنید. وزن سبک و قابلیت تنفس پذیری مناسب کفش نایک، آن را به یک گزینه ایده آل و بی همتا در نظر ورزشکاران تبدیل کرده است.

3

نکاتی درباره استایل کفش مردانه با پیراهن

«ست کردن کفش مردانه با پیراهن» کار سختی نیست؛ فقط باید به لباس و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید توجه کنید. مثال های زیر نمونه ای از بهترین استایل ها محسوب می شوند:

کفش کتانی و پیراهن سفید

باورکردنی نیست اما کفش اسنیکر را در موقعیت های رسمی هم می توان به کار برد. اگر دوست دارید استایلی متفاوت با دیگران داشته باشید، پیشنهاد می کنیم یک جفت کتانی بلند مانند کفش نایک ساق دار و سفید را با کت و شلوار تاکسیدوی خاکستری روشن و پیراهن سفید ست کنید. برای زیبایی بیشتر می توانید کروات همرنگ کتتان را هم به تیپ خود بیفزایید.

کفش چرم قهوه ای و پیراهن خاکستری

درست است که با داشتن کفش ورزشی برند می توانید استایل های شیک با پیراهن ایجاد کنید، اما انواع کفش چرم و رسمی مردانه هم دست کمی از مدل های کتانی ندارند. از آنجایی که قهوه ای رنگ خاک و طبیعت است، می توانید آن را با پیراهن خاکستری و کت شلوار ذغالی همراه کنید. برای داشتن تیپ هماهنگ، کمربند چرم قهوه ای هم به ظاهرتان بیفزایید.

کفش آکسفورد و پیراهن مشکی

یکی از مهمترین نکات ست کردن کفش مردانه با پیراهن، کاربرد رنگ مشکی در استایل است. در موقعیت های جدی و جاهایی که لازم است استایل رسمی و مشکی داشته باشید، می توانید پیراهن مشکی را با شلوار رسمی و کفش آکسفورد همراه کنید؛ این استایل تمام سیاه جذابیت و کلاس بالایی برای آقایان ایجاد می کند.

وقتی با «بهترین برندهای کفش ورزشی» آشنا باشید و هدف خود را از خرید آن مشخص کنید، به راحتی می توانید آنچه مورد نیاز و دلخواهتان هست را به دست آورید؛ برای مثال کفش ورزشی مناسب پیاده‌روی با کفش حرفه ای تمرینات دو میدانی ساختار متفاوتی دارد. از طرفی هماهنگی استایل یکی دیگر از نکاتی است که آقایان باید آن را در نظر بگیرند که با مطالعه ترفندهای ست کردن کفش مردانه با پیراهن قابل حل است.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.