کد خبر : 19357 / /
/

 

 

مزایای کاشت مو به روش FUT شامل طبیعی بودن موهای کاشته شده ، سرعت بالای کاشت ، تراکم بالای موها و طبیعی بودن خط رویش مو و ... می باشند.

کاشت مو به روش FUT چیست ؟

کاشت مو به روش FUT ، یکی از بهترین و اصولی ترین روش های ترمیم مو است که شانس موفقیت آن بسیار بالا است. این روش می تواند در یک جلسه پیاده سازی شود و وقت زیادی از فرد گرفته نشود. احتمال آسیب دیدن فولیکول های مو در این روش بسیار کم می باشد و انتظار می رود که درصد زیادی از فولیکول های کاشته شده پس از مدتی ، رشد کنند. این روش در مقایسه با سایر روش های دیگر کاشت مو ، از امتیازات خاصی برخوردار می باشد.

مراحل کاشت مو با تکنیک FUT چیست ؟

برای درمان کم مویی و طاسی از طریق کاشت مو ، روش های مختلفی وجود دارند. کاشت مو به روش micro sut ، کاشت مو به روش micro fut ، کاشت به روش ترکیبی و .. از جمله ی بهترین تکنیک های کاشت مو می باشند.

مزایای کاشت مو به روش FUT موجب شده است که افراد زیادی برای کاشت مو ، این روش را انتخاب کنند. این روش در سه مرحله ی اصلی پیاده سازی می شود.

1 – پس از انجام بی حسی ، یک برشی به اندازه مناسب بر روی پوست سر در بخش بانک مو ایجاد می شود. فولیکول های مو به تعداد مورد نیاز از این بخش برداشته می شوند.

2 – فولیکول های برداشته شده را به زیر میکروسکوپ انتقال می دهند و آنها را به بخش های بسیار کوچکی که دربردارنده فولیکول های یک تا سه تار مویی می باشند ، دسته بندی می نمایند.

3 – گرافت های مو را به محل پیوند ، انقتال می دهند و آنها را در حفره های بسیار ریزی که از پیش ایجاد شده اند ، می کارند.

معایب و مزایای کاشت مو به روش FUT کدامند ؟

مسلماً هر تکنیک کاشت مو از مزایا و معایبی برخوردار می باشد. مهمترین مزایای FUT شامل بازیابی کنترل شده دوره نقاهت ، شانس بالای زنده ماندن فولیکول های مو ، طبیعی بودن نتیجه ، کم بودن عوارض ناشی از کاشت ، امکان کاشت مو تنها در یک جلسه ، امکان ایجاد تراکم دلخواه ، نتیجه بخش بودن برای افرادی با میزان طاسی زیاد و ... است.

از معایب این روش می توان به کاهش حجم بانک مو ، احتمال خونریزی ، احساس درد ، التهاب و ورم در سر و صورت ، احتمال باقی ماندن اسکار و ... اشاره نمود.

البته ما به شما تضمین می دهیم که در صورتی که کاشت مو را در بهترین کلینیک انجام دهید ، با مشکلات بزرگی مواجه نخواهید شد. عوارض ایجاد شده پس از مدت زمانی ، سریعاً برطرف می شوند. این عوارض بسیار سطحی و گذرا است.

توصیه های لازم قبل از انجام پیوند مو به روش FUT چیست ؟

برای اینکه از مزایای کاشت مو به روش FUT برخوردار شوید ، باید توصیه های لازم قبل از کاشت مو به این روش را رعایت کنید.

  • مصرف داروهای رقیق کننده خون یا ضد التهابی را با مشورت پزشک قطع کنید. شاید نیاز به قطع چنین داروهایی باشد که پزشک باید در این زمینه تصمیم گیری کند.
  • چنانچه بتا بلوکرها را مصرف می کنید ، حتماً این مسئله را به متخصص اطلاع دهید.
  •  ویتامین ها را با دستور پزشک مصرف کنید. به هیچ عنوان خودسرانه حجم بالایی از قرص های ویتامینی مختلف را مصرف نکنید.
  • بهتر است دو هفته قبل از عمل از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی خودداری کنید.
  • دو هفته پیش از عمل از کوتاه نمودن موهای خود خودداری کنید.
  • شب قبل از عمل ، حمام کنید و محصولات آرایشی پوست و مو را استفاده نکنید.

برای برخورداری از مزایای کاشت مو به روش FUT چه مراقبت هایی پس از عمل انجام دهیم ؟

قطعاً داروهایی از سوی پزشک متخصص برای شما تجویز می شود. این داروها را سر وقت مصرف نموده و به میزان مصرف آنها توجه داشته باشید.

شستشوی مو را با توجه به توصیه های پزشک در زمان توصیه شده انجام دهید. از شامپوهای معمولی برای شستن موها استفاده نکنید.

ضرورت دارد به مدت یک ماه از انجام فعالیت های سنگین ، اجتناب کنید. حتی تمرینات ورزشی را باید کنار بگذارید.

نحوه ی خواب شما بسیار مهم است. قرارگیری سر بر روی بالش باید به گونه ای باشد که به فولیکول های مو صدمه ای وارد نشود.

برای برخورداری از مزایای کاشت مو به روش FUT و کسب نتیجه ی بهتر ، باید از استعمال دخانیات و مصرف الکل پرهیز کنید. حداقل دو هفته ، این مورد را رعایت کنید.

از خارش ناحیه ی کاشت مو ، خودداری کنید. در صورتی که شاهد عوارض خاصی هستید این مسئله را به متخصص خود اعلام نموده و بر اساس دستورالعمل او با عوارض ایجاد شده برخورد کنید. به هیچ عنوان اقدام خودسرانه ای برای دفع عوارض ناشی از پیوند مو ، انجام ندهید.

کاندیدای مناسب برای تکنیک اف یو تی چه کسانی هستند ؟

  • خانم ها و آقایانی با مشکل ریزش موی شدید ( در سن بالای 25 سال )
  • افرادی علاقمند به کاشت مو با نتیجه ی طبیعی  
  • افرادی علاقمند به کاشت مو با نتیجه دائمی و بدون بازگشت
  • اشخاصی با دغدغه های زیاد و وقت کم و یا افرادی در پی بازگشت سریع به محل کار

کلینیک سی آی پی

با توجه به مزایای کاشت مو به روش FUT ، پیوند مو به این روش قطعاً ارزشمند است. توجه داشته باشید که هزینه ای که برای کاشت مو پرداخت می کنید ، یک نوع سرمایه گذاری برای زیبایی و جوان سازی شماست. لذا نباید در این زمینه خساست به خرج دهید.

روش اف یو تی در مقایسه با برخی از روش های کاشت مو ، هزینه پایین تری دارد. هزینه کاشت به روش اف یو تی با توجه به میزان کچلی شما ، کلینیک انتخابی شما ، جراح شما و ... متفاوت است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که زیبایی و جوانی را در کلینیک CIP به خود هدیه کنید. این کلینیک با قیمت مناسب و کیفیت بالا به کاشت مو برای افراد متقاضی اقدام می کند.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.