کد خبر : 19402 / /
/

 

چکیده : استفاده از عطر باکیفیت، تاثیر بسیاری در اعتماد به نفس شما دارد و می‌تواند توجه دیگران را به سمتتان جلب کند.

 

اگر به دنبال خرید عطر و ادکلن با رایحه معروف جهانی و با قیمت مناسب هستید؛ عطر و ادکلن جانوین را پیشنهاد می‌کنیم. جانوین یک برند اماراتی است که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور، اقدام به تولید قانونی نمونه‌های شرکتی  آنها با نام تجاری خود کرده است. برند جانوین همان کیفیت، ماندگاری و رایحه نمونه‌های اصل را دارد با این تفاوت که قیمت آن بسیار مناسب  و پایین است. عطرهای شرکتی جانوین Johnwin دارای اصالت بوده و درحال حاضر بالغ بر ۳00 رایحه معروف و محبوب جهانی را در سایزهای جیبی و عطرهای بزرگ تولید می نماید. در این مقاله  قصد داریم شما را بهترین انواع عطر و ادکلن جانوین آشنا کنیم.

آیا خرید عطر و ادکلن جانوین به صرفه است؟

عطر و ادکلن جانوین یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین برندهای موجود در بازار است که از نظر رایحه و ماندگاری و پخش بو، تفاوتی با نمونه‌های اصل آنها ندارد. استفاده از عطر باکیفیت، تاثیر بسیاری در اعتماد به نفس شما دارد و می‌تواند توجه دیگران را به سمتتان جلب کند. شما می‌توانید به‌جای عطرهای اورجینال و اصل که بسیار گران هستند؛ از عطر و ادکلن های شرکتی باکیفیت و با اصالت از جمله جانوین استفاده کنید. چنانچه قصد خرید عطر زنانه یا مردانه را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید عطرهای مشهور جهانی با قیمت‌های نجومی، سراغ نمونه‌های شرکتی آنها با قیمت مناسب بروید‌. توجه داشته باشید؛ ادکلن‌های شرکتی با برند و کیفیت‌های مختلفی تولید و در بازار عرضه می‌شوند. همچنین بسیاری از نمونه‌های شرکتی به‌صورت غیر مجاز، تولید شده‌اند و از کیفیت خوبی نیز برخوردار نیستند. پیشنهاد می‌کنیم سراغ برندهای مطرح و با اصالت بروید که از نظر رایحه و ماندگاری، خیالتان راحت باشد. عطر و ادکلن جانوین یک انتخاب عالی برای آقایان و خانم‌های خوش پوش است. یکی از نکاتی که برند جانوین را از سایر نمونه‌های شرکتی متمایز می‌کند؛ تنوع بالای محصولات است.

شما می‌توانید انواع عطر با رایحه تلخ، شیرین، خنک و مناسب هر فصل را از برند جانوین، خریداری کرده و از کیفیت و رایحه آن لذت ببرید. فرقی نمی‌کند دنبال چه رایحه‌ای هستید؛ جانوین با بیش از دویست رایحه معروف جهانی می‌تواند شما را به رایحه محبوب‌تان برساند. همچنین قیمت عطر جانوین، نسبت به سایر نمونه‌های شرکتی بسیار مناسب است و به‌همین دلیل به یک برند محبوب در بین آقایان و بانوان تبدیل شده است. در ادامه می خواهیم شما را با محبوب‌ترین عطر و ادکلن جانوین آشنا کنیم.

عطر زنانه جانوین لامبر

جانوین با استفاده از فرمولاسیون عطر لالیک لامبر زنانه، توانسته نمونه شرکتی آن را تولید و به بازار عرضه کند. این عطر به خاطر حجم ۱۰۰ میلی لیتری و با غلظتی از نوع ادوپرفیوم تا مدت‌ها شما را از خرید عطر بی نیاز می‌کند. عطرها رایحه‌های مختلفی دارند که هر کدام برای فصل خاصی مناسب هستند. عطر زنانه جانوین لامبر به‌خاطر داشتن رایحه خنک و دلنشین، یک انتخاب عالی برای فصل تابستان است. طراحی جذاب و زیبای جعبه و شیشه این عطر، مشابه با نمونه اورجینال آن می‌باشد و قرار گرفتن آن در جلوی میز آرایشی، جلوه زیبایی به آن می‌دهد. اگر می‌خواهید در قرارهای ملاقات، دیگران را تحت تاثیر قرار دهید؛ استفاده از جانوین لامبر می‌تواند شما را خاص و منحصربفرد نشان دهد.

2

عطر مردانه جانوین اونتوس

یکی از باکیفیت ترین عطر و ادکلن جانوین، اونتوس نام دارد که در سال ۲۰۱۲ به بازار جهانی عرضه شد. یکی از ویژگی‌های این ادکلن مردانه که آن را از سایر رایحه ها متمایز می‌کند؛ استفاده از نت‌های میوه ای است. البته اغلب در عطرهای زنانه از نت‌های میوه ای استفاده می‌شود؛  ولی به‌کار بردن آن در اونتوس، باعث خاص شدن آن شده است. رایحه این ادکلن، بسیار جذاب است و سریع خانم‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هنگام اسپری کردن ابتدا رایحه سیب، آناناس، نارنج و انگور سیاه را حس کرده و بعد از مدتی نت‌های میانی از جمله رایحه رز، گل یاسمین و گیاه چانچولی ظاهر می‌شود. البته مسیر نت‌ها دوباره تغییر کرده و به سمت رایحه  خزه اوک موس، مشک، عنبر، وانیل و امبر گریس می‌رود.   

عطر زنانه جانوین zin

 عطر زنانه zin،  یکی از محبوب‌ترین محصولات جانوین است که از نت‌های میوه ای، چوبی، مرکبات، گیاهی و گلی تشکیل شده و با داشتن رایحه شیرین و خنک یک انتخاب عالی برای خانم‌های خوش سلیقه محسوب می‌شود. شما با اسپری کردن این ادکلن، ابتدا رایحه نارنج، گریپ فروت، آناناس، پرتقال و گل رز را حس کرده ولی بعد از چند دقیقه، نت‌ها تغییر مسیر داده و رایحه‌های نیلوفر، بنفشه، سیب، گل برف و گل گاردنیا را احساس می‌کنید. در آخر هم نت‌های پایانی شامل رایحه نعناع هندی، چوب سدر، مشک و کهربا ظاهر می‌شوند. این ادکلن زنانه یک انتخاب عالی برای فصل‌های بهار، تابستان و پاییز است و حس نشاط و شادابی را در شما زنده می‌کند.

ادکلن زنانه جانوین دونا

عطر زنانه دونا، یکی دیگر از خوشبوترین انواع عطر و ادکلن جانوین است که به‌خاطر رایحه جذاب و شیرین خیلی زود، مورد توجه بانوان در سراسر دنیا قرار گرفت. نت‌های اولیه دونا، شامل رایحه میوه‌های مختلف است و استفاده از آن موجب افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود. همچنین قیمت عطر جانوین دونا بسیار مناسب و پایین است و یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره به‌شمار می‌رود.

ادکلن مردانه جانوین ادونتروس

یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین انواع عطر و ادکلن جانوین، ادکلن مردانه ادونتروس است. به افرادی که طرفدار رایحه‌های تلخ و تند هستند؛ خرید ادونتروس را پیشنهاد می‌کنیم. اگر می‌خواهید در قرارهای ملاقات، علاوه بر ظاهرتان با بوی عطرتان دیگران را نیز تحت تاثیر قرار دهید؛ ادکلن ادونتروس شما را به هدفمان می‌رساند.

عطر زنانه جانوین گودنس

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار شرکت جانوین، عطر زنانه گودنس است. این ادکلن با رایحه شیرین و گرم یک انتخاب عالی برای فصل زمستان است. ظاهر شیک، ماندگاری بالا در کنار قیمت مناسب و پایین، این محصول را به یکی از محبوب‌ترین ادکلن‌های زنانه تبدیل کرده است.

3

خرید عطر و ادکلن جانوین

اگر قصد خرید عطر و ادکلن جانوین را دارید حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا از اصالت و کیفیت آن خیالتان راحت باشد. جهت خرید عطر و ادکلن با برند اماراتی جانوین می‌توانید به  آدرس اینترنتی http://khateboo.com  مراجعه کنید. در این سایت انواع محصولات جانوین از جمله عطر و ادکلن‌های جانوین ۱۰۰  میل، ۲۵ میل و ۳۰ میل، اسپری‌های بسیار عالی بدن، مام، بادی اسپلش و... با کمترین قیمت در سراسر کشور عرضه می‌شود. شما در هر نقطه‌ای از ایران می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان، درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.