کد خبر : 19529 / /
/

 

امروزه بازی‌های رایانه‌ای در بین تمام گروه‌های سنی طرفداران زیادی دارند. پلی استیشن پلاس به‌عنوان یک اشتراک ماهانه از بازی پلی استیشن سونی شرایطی فراهم می‌کند که چند نفر به‌طور همزمان بتوانند به‌صورت آنلاین به بازی بپردازند. در واقع یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های لذت بردن از متنوع‌ترین بازی‌های رایانه‌ای دنیا، خرید اکانت پلی استیشن پلاس می‌باشد. شرکت سونی با شروع هر یک از ماه‌های میلادی دو بازی جدید را به‌صورت کاملا رایگان به کاربران پلی استیشن پلاس ارائه می‌کند‌. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای استفاده از اکانت پلی استیشن پلاس و نحوه افزایش اعتبار آن توضیح دهیم.

استفاده از اکانت پلی استیشن پلاس چه مزایایی دارد؟‌

با داشتن اکانت پلی استیشن پلاس می‌توان از مزایای مختلفی بهره برد. این مزایا شامل موارد زیر است:

  • امکان انجام بازی آنلاین همزمان با افراد دیگر

یکی از مهم‌ترین مزایای داشتن اکانت پلی استیشن پلاس این است که افراد می‌توانند به‌صورت همزمان و آنلاین با افراد دیگر در تمام کشورهای جهان مشغول بازی شوند؛ البته امکان بازی آفلاین نیز با خرید این اکانت وجود دارد. مزیت بازی آنلاین همزمان با چند نفر در مناطق مختلف دنیا تجربه رقابت هیجان‌انگیز با گیمرهای حرفه‌ای را فراهم می‌کند.

  • ارائه ماهانه دو بازی‌های رایگان

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، شرکت سونی ماهیانه دو بازی را به‌صورت رایگان در اختیار کسانی که دارای اکانت پلی استیشن پلاس هستند، ارائه می‌دهد. همه بازی‌های رایگان تا وقتی اکانت فعال باشد، قابل بازی کردن هستند.

  • ارائه تخفیف‌ اختصاصی برای بازی‌ها

شرکت سونی به تمام کسانی که دارای حساب کاربری پلی استیشن پلاس هستند، تخفیف‌های اختصاصی در نظر گرفته است. آن‌ها می‌توانند برترین و پرطرفدارترین بازی‌ها را ارزان‌تر از قیمت واقعی آن‌ها بخرند.

  • امکان استفاده از فضای ذخیره سازی ابری 100 گیگابایتی

افرادی که عضو گروه پلی استیشن پلاس هستند، امکان استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری 100 گیگابایتی را دارند و دیگر نیازی نیست که داده‌های خود را به‌صورت جداگانه ذخیره و بازیابی کنند.

  • امکان دسترسی به بازی‌های انتشار نیافته

شرکت سونی قبل از اینکه بازی‌های جدید خود را ارائه کند، دو هفته قبل بازی‌ها را منتشر و آن‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد‌.‌ دارندگان اکانت پلی استیشن پلاس در بین رقبای خود که هنوز موفق به خرید بازی‌های جدید نشده‌اند، عملکرد موفقیت‌آمیزتری دارند.

چرا باید قبل از خرید اکانت پلی استیشن پلاس آن را امتحان کرد؟

5

 

شرکت سونی شرایطی برای کاربران خود فراهم کرده است که بتوانند به مدت دو هفته از اکانت پلی استیشن پلاس خود به‌صورت رایگان استفاده کنند. این موقعیت برای افرادی که تاکنون هیچ تجربه‌ای در زمینه بازی‌ پلی استیشن نداشته‌اند، بسیار مناسب است. بعد از اتمام مهلت استفاده رایگان از اکانت پلی استیشن پلاس، کاربر باید ثبت نام خود را لغو کند، در غیر این صورت شرکت سونی به‌طور اتوماتیک با فعال کردن یک اکانت پولی هزینه آن را باید از کیف پول کاربرد بردارد. دوره استفاده از اکانت هر ماه تمدید خواهد شد مگر این که خود کاربر آن را غیر فعال سازد. حتی اگر در کیف پول کاربر مبلغی وجود نداشته باشد، اعتبار اکانت از حساب بانکی کاربر کم خواهد شد. البته چون کاربران ایرانی به حساب‌های بین‌المللی متصل نیستند، سونی امکان برداشت از حساب بانکی آن‌ها را ندارد و از بابت نباید نگران باشند.

خرید اکانت پلی استیشن پلاس توسط ایرانیان

  اکانت‌های پلی استیش پلاس به‌صورت پیش فرض ماهیانه فعال می‌شوند؛ اما کاربران می‌توانند اکانت‌های سه ماهه، شش ماهه و یک ساله هم بخرند. بهترین قیمت اکانت پلی استیشن پلاس در فروشگاه‌های اینترتی معتبر مانند گیم بابا قابل مشاهده است. در زمان خرید حتما فراموش نکنید که کشور مرجع باید با حساب شما هماهنگ باشد؛ زیرا برای افزایش دادن اعتبار از حساب کشور مرجع برداشت خواهد شد. تخفیف‌های اختصاصی و بازی‌های رایگان ارائه شده توسط شرکت سونی برای کشورهای مختلف متفاوت است. از بین کشورهای در زمان خرید حساب کاربری پلی استیشن پلاس، حساب‌های کشورهای آمریکا و انگلیس مزایای بیشتری به کاربران ارائه می‌دهند‌.

تا وقتی اکانت کاربران ایرانی برقرار و فعال باشد، می‌توانند از طرق کنسول‌های ps4 و ps5 به اکانت خود وارد شده و از امکانات آن بهره ببرند. البته به این نکته توجه داشته باشید که کاربر نمی‌تواند به‌صورت همزمان از امکانات موجود در هر دو کنسول استفاده کند. اعتبار اکانت‌های پلی استیشن پلاس همیشه یک روز قبل از اتمام مهلت تمدید خودکار به کاربران خارجی اطلاع داده می‌شود تا اگر خواستند آن را لغو و غیرفعال کنند و اگر این کار را انجام ندهند، اکانت آن‌ها به‌صورت خودکار مجددا تمدید خواهد شد. البته برای کاربران ایرانی شرایط متفاوت است که در بخش‌های قبلی به آن اشاره کرده‌ایم.

چرا اکانت پلی استیشن پلاس را از فروشگاه گیم بابا بخریم؟

6

کسانی که دنبال بهترین قیمت اکانت پلی استیش پلاس هستند و تمایل دارند حساب کاربری خود را با قیمتی ارزانی خریداری کنند، باید به سایت فروشگاه گیم بابا با آدرس اینترنتی gamebaba.shop مراجعه کنند. این فروشگاه دارای سابقه‌ای درخشان در زمینه فروش اکانت پلی استیشن پلاس ارزان است و فعالیت خود را با دریافت نماد اعتماد الکترونیک آغاز کرده است. این فروشگاه برای ارائه خدمات به مشتری هیچ کارمزدی از آن‌ها دریافت نمی‌کند و باکیفیت‌ترین پلاس‌های بازی پلی استیشن را با نازل‌ترین قیمت و به‌صورت کاملا قانونی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

کاربران علاقه‌مند به بازی پلی استیشن با وجود این فروشگاه هیچ‌وقت نباید دنبال پلاس‌های هکی باشند. پلاس‌های هکی باعث می‌شوند که شرکت سونی کنسول بازی را کاربر را برای همیشه بن کند؛ بنابراین خرید پلاس هکی سبب می‌شود که هزینه‌ خرید آن هدر شود. آماده کردن سفارشات مشتریان توسط این فروشگاه اینترنتی به‌صورت کاملا قانونی از طریق کردیت کارت‌ انجام می‌شود‌. اکانت قانونی با راهنمای فعالسازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌گردد.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.