کد خبر : 19668 / /
/

 

بیشتر افراد زمانی که تصمیم به خرید ویلا در شمال می‌گیرند و گاها حتی قبل از اتخاذ این تصمیم درباره قیمت خرید ویلا پرسوجو می‌کنند. بدون شک شما هم جزو این افراد هستید و در حال حاضر در همین مرحله قرار دارید! زیرا تا زمانی که حدود قیمت مشخص نشود امکان اطلاع از این که آیا از نظر مالی توان خرید ویلا دارید یا نه، وجود نخواهد داشت. به عبارت دیگر شما در قدم اول باید از قیمت تقریبی ویلا و زمین در شمال و شهرهای مختلف آن مطلع شوید تا سپس بدانید آیا با این بودجه و سرمایه‌ای که دارید می‌توانید ویلا یا زمین بخرید یا نه.

در همین راستا تصمیم گرفتیم در این مقاله درباره قیمت انواع ویلا در شمال صحبت کنیم تا به این ترتیب بتوانید تصمیمی درست بگیرید و بدون اتلاف وقت و سردرگمی برای عملی کردن تصمیم خود اقدام کنید، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اما پیش از پرداختن به مبحث اصلی ذکر این نکته حائز اهمیت است که قیمت ویلا توسط کارشناس تعیین می‌شود و کارشناس نیز مسلما یک مشاور املاک است. در نتیجه شما برای اطلاع دقیق از قیمت ویلا باید به یک مشاور املاک مراجعه کنید.

برای آشنایی با ویلاهایی که رنج قیمت نسبتا پایین دارند و بازدید از آن ها، ما داماک ویلا را به شما معرفی می‌کنیم. داماک ویلا در اصل یک گروه مشاور املاک متخصص و باتجربه هستند که دغدغه اصلی آن ها کمک به افرادی است که به دنبال خرید ویلا با قیمت مناسب در شمال کشور به خصوص استان مازندران هستند. در ادامه درباره قیمت حدودی ویلاهای آماده فروش و فایل های داماک ویلا اطلاعاتی در اختیارتان می‌گذاریم.

خرید ویلا در شمال فقط  با 1 تا 2 میلیارد

به نظر شما خرید ویلا فقط با 1 میلیارد ممکن است؟! خبر خوشحال کننده این که با وجود داماک ویلا شما می‌توانید تنها با پرداخت 1 تا 2 میلیارد تومان مالک ویلا شوید. همانطور که در مقدمه بحث گفته شد دغدغه اصلی این گروه کمک به کسانی است که آرزوی خرید ویلا دارند اما به دلیل گران قیمت بودن ویلاها توان انجام این کار را ندارند. به همین دلیل کارشناسان داماک ویلا، با یافتن ویلاهای شهرکی متراژ پایین که امکانات معمولی دارند زمینه خرید ویلا را برای این افراد فراهم کرده اند.

این ویلاها واجد امکانات اولیه مثل آب، برق، گاز هستند، در مکانی مناسب احداث شده اند و از نظر دسترسی جایگاه خوبی دارند، واجد سند یا حداقل مجوز ساخت و پایان کار هستند و بنابراین می‌توان فهمید که با رعایت اصول و قوانین ساخته شده اند.

این نوع ویلاها بهترین گزینه برای سرمایه گذاری محسوب می‌شوند زیرا شما برای خرید آن ها به سرمایه زیادی احتیاج ندارید اما پس از خرید می‌توانید آن ها را با سود قابل توجهی بفروشید، به نظر شما سرمایه گذاری معنایی جز این دارد؟!

خرید ویلا در مازندران با 2 تا 3 میلیارد

ویلاهایی که از نظر متراژ و امکانات یک پله بالاتر از ویلاهای معرفی شده در قسمت قبل قرار دارند، با تفاوت قیمت چند صد میلیونی از آن ها به فروش می‌رسند. در میان فایل های موجود شما می‌توانید یک ویلا با امکانات کامل اعم از استخر و جکوزی بیابید که در لوکیشنی عالی مثل شهرستان نور در استان مازندران قرار دارد اما قیمت در نظر گرفته شده برای فروش آن 2 میلیارد تومان است.

حال این امکانات هرچه پیشرفته‌تر و بیشتر باشند مسلما این قیمت 2 میلیاردی به 3 میلیارد نزدیک‌تر خواهد شد. به طور مثال اگر ویلا در داخل یک باغ قرار گرفته باشد یا روف گاردن داشته باشد یا این که متراژی نسبتا وسیع داشته باشد، ارزش پولی بیشتری هم خواهد داشت.

نکته مهم این که ویلاهای 1 تا 3 میلیارد تومانی را شاید فقط در استان مازندران بتوانید بیابید و معامله کنید. در محمودآباد، بهدشت، چمستان، آهودشت، امیرآباد و مناطق اطراف با کمک کارشناسان داماک ویلا امکان معامله یک ویلای خوب تنها با پرداخت مبلغی بین 1 تا 3 میلیارد برای شما فراهم خواهد شد. اما در استان های دیگر شاید به این آسانی نتوانید ویلای خوب که از نظر فنی و حقوقی هیچ مشکلی ندارد را با این قیمت خریداری کنید!

9

                                          خرید ویلا فول امکانات با بهترین قیمت

 

خرید ویلا لوکس و فول امکانات تنها با 5 میلیارد تومان

همیشه همه افراد به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت نیستند و برخی ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری صرف کنند اما مالک یک ویلای لوکس و فول امکانات شوند. کارشناسان داماک ویلا بسته به سلیقه و شرایط شما ممکن است ویلای فول امکانات بهتان پیشنهاد بدهند. بنابراین با کمک این گروه شما می‌توانید هر نوع ویلایی که در رویای خود تجسم می‌کردید را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

شاید اکنون این پرسش در ذهنتان شکل بگیرد که ویلاهای داماک ویلا که با این قیمت به فروش می‌رسند چه امکاناتی دارند؟! در پاسخ به این سوال باید گفت رنج قیمت این ویلاها از 3 تا 5 میلیارد است که این قیمت با توجه به متراژ بنا، متراژ کل ویلا و امکانات موجود در داخل ویلا محاسبه می‌شود. بنابراین نمی‌توان به طور دقیق گفت این ویلاها چه امکاناتی دارند! گاها ممکن است ملک مورد نظر امکانات خاصی نداشته باشد بلکه به دلیل باغ ویلا بودن یا داشتن متراژ وسیع با قیمتی بالاتر به فروش برسد.

خرید ویلا اقساطی در شمال

خبر خوب دیگر این که با انتخاب داماک ویلا می‌توانید علاوه بر آشنایی با ویلاهای ارزان قیمت از مزیت خرید اقساطی نیز بهره‌مند شوید. این گروه با شرایط ویژه‌ای که در نظر گرفته اند به شما کمک می‌کنند تا بدون داشتن دغدغه مالی، ویلای مورد نظر خود را بخرید.

با توجه به شرایط گفته شده دیگر خرید ویلا شمال آرزوی محال نیست و هرکس با هر شرایطی می‌تواند مالک ویلا شود. اما به دلیل شرایط اقتصادی موجود، اگر قصد خرید دارید بهتر است وقت را تلف نکنید و همین حالا به سایت داماک ویلا به آدرس https://damacvila.com/ مراجعه نمایید تا هم با ویلاهای آماده فروش آشنا شوید و هم به راه های ارتباطی کارشناسان این گروه دسترسی پیدا کنید.

در ضمن کارشناسان داماک ویلا ابتدا تصاویر و فیلم های ثبت شده از ویلای مورد نظر را برای شما ارسال می‌کنند و سپس در طی مشاوره‌ای رایگان تمام اطلاعات و شرایط فروش را در اختیارتان قرار می‌دهند و در نهایت جلسه حضوری را فیکس می‌کنند تا شما از همان ابتدا مجبور به مراجعه حضوری نباشید.

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.