کد خبر : 19674 / /
/

 

استفاده از نوار بهداشتی با کیفیت مناسب برای خانم ها در روتین بهداشتی عادت ماهیانه، بسیار مهم بوده و انتخاب بهترین برندهای ایرانی و خارجی نوار بهداشتی موجود در ایران، در اینجا موضوعیت دارد. عدم حساسیت زایی، پوشش مناسب، سایز بندی لازم و همین طور راحتی کافی از جمله مشخصاتی است که باید برای خرید بهترین نوار بهداشتی مد نظر داشته باشید.

در این مطلب نگاهی به بهترین برندهای ایرانی و خارجی نوار بهداشتی موجود در ایران خواهیم داشت که می تواند راهنمای خوبی برای خرید شما باشد.

بهترین مارک نوار بهداشتی ایرانی و خارجی

از میان برندهای مختلف موجود در بازار ایران، مارک های زیر بهترین ها برای خرید نوار بهداشتی هستند:

نوار بهداشتی پنبه بریز

یکی از مشهورترین برندهای نوار بهداشتی در ایران، برند پنبه ریز است. البته سایر محصولات سلولوزی این برند نیز شهرت داشته و به طور کلی به عنوان برندی مرغوب شناخته می شود. نوار بهداشتی های پنبه بریز، کاملا ضدحساسیت بوده و دارای تنوع مدل هستند. به طور مثال شما می توانید مدل مناسب شب را انتخاب کرده یا از نوار بهداشتی مسافرتی آن برای زمانی که در مدت طولانی دسترسی به سرویس بهداشتی ندارید، استفاده کنید. جالب است بدانید که قیمت نوار بهداشتی پنبه ریز نیز علی رغم ویژگی های عالی آن، تفاوت چندانی با دیگر برندهای مشابه ندارد.

 

نوار بهداشتی مولپد

برند مولپد نیز برندی ایرانی بوده که البته تحت لیسانس شرکت حیات کیمیا ترکیه فعالیت می کند. نوار بهداشتی های برند مولپد، بسیار لطیف بوده و هیچ گونه حساسیت زایی به همراه نخواهند داشت. از این روی برای افرادی که پوستی حساس داشته و معمولا مشکلاتی در این خصوص را تجربه می کنند، استفاده از نوار بهداشتی مولپد توصیه می شود. این برند سایز و مدل های مختلفی برای خط تولید نوار بهداشتی در نظر گرفته و برای افراد با سایزهای مختلف، به راحتی مدل های مناسب در این برند پیدا می شود. به ویژه مدل جذب سریع آن، باعث می شود که در دوران عادت ماهیانه، راحتی کامل احساس کرده و همیشه نوار بهداشتی شما خشک احساس شود.

نوار بهداشتی نازگل

یکی از برندهای ایرانی محبوب در حوزه نوار بهداشتی، برند نازگل است. این برند نوار بهداشتی های بسیار قوی و باکیفیت تولید کرده که برای استفاده در ساعت های طولانی توصیه می شوند. رویه کتان به کار رفته در اکثر محصولات این برند، کمک می کند تا کاملا احساس خشکی داشته و جذب بسیار مناسبی صورت بگیرد. به این صورت دیگر طی ساعت های طولانی که امکان مراجعه به سرویس بهداشتی وجود ندارد، نگرانی نخواهید داشت و جذب بالای نوار بهداشتی نازگل کمک می کند تا با خیال راحت به کارهای روزمره خود برسید.

12

نوار بهداشتی مای لیدی

یکی از پرفروش ترین برندهای ایرانی نوار بهداشتی را باید نوار بهداشتی مای لیدی بدانیم. محصولات این گروه در سایز و مدل های مختلف عرضه شده و شما به راحتی می توانید نوار بهداشتی مناسب خود را از میان آن ها انتخاب کنید. به طور مثال اگر برای ساعات کاری و زمانی که بیرون از منزل هستید، نیاز به خرید و استفاده از نوار بهداشتی دارید، باید نوع با جذب بالای آن را انتخاب کنید که با اطمینان خاطر به امور روزمره خود برسید.

در بیشتر فروشگاه های زنجیره ای شهرها در ایران، انواع نوار بهداشتی مای لیدی عرضه شده و در صورتی که به نزدیک ترین سوپرمارکت محل سکونت خود نیز مراجعه کنید، همیشه مدل های مختلف از این برند بهداشتی را دارند و خرید از این برند را باید یکی از در دسترس ترین ها بدانیم.

نوار بهداشتی کوتکس

اگر به دنبال یک برند نوار بهداشتی خارجی باشید، نوار بهداشتی برند کوتکس را پیشنهاد می کنیم. این برند ترکیه ای، محصولات با کیفیت بالا و در عین حال قیمت گران تر عرضه کرده که جذب بالایی نیز دارند. از این روی اگر هزینه ای که باید بابت خرید نوار بهداشتی پرداخت کنید، برای شما اهمیت زیادی نداشته باشد؛ نوار بهداشتی کوتکس با کیفیت عالی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

13

نکات مهم برای انتخاب نوار بهداشتی

برای آن که بتوانید بهترین نوار بهداشتی را انتخاب و خریداری کنید؛ لازم است که برخی از نکات مهم را در نظر داشته باشید. از آن جمله این موارد حائز اهمیت هستند:

  1. حتما به سایز نوار بهداشتی دقت داشته باشید که با سایز مورد نیاز شما، مطابقت داشته باشد. استفاده از نوار کوچک تر یا بزرگتر، باعث خواهد شد تا راحتی لازم را نداشته و جذب نیز به خوبی صورت نگیرد.
  2. در صورت داشتن حساسیت، حتما به سراغ محصولات ضدحساسیت بروید که هیچ گونه مشکل پوستی را در دوره استفاده از نوار بهداشتی تجربه نکنید.
  3. دقت داشته باشید که چسب لایه پشتی نوار بهداشتی به اندازه کافی محکم و قوی بوده و روی لباس زیر شما، به خوبی فیکس شود.
  4. وجود لایه جذب بالا در محصولات نوار بهداشتی که باعث شود تا به طور پیوسته، احساس خشکی داشته و از این لحاظ معذب نشوید، بسیار مهم بوده و برندهای برتر ایرانی و خارجی، محصولات خود را با این لایه جذب بالا عرضه می کنند.

خرید بهترین نواربهداشتی از فروشگاه اینترنتی مو تن رو

شما می توانید با خرید نواربهداشتی از مو تن رو، ضمن آن که بهترین برندهای ایرانی و خارجی نوار بهداشتی را مشاهده کرده و امکان مقایسه میان آن ها را دارید، بهترین تجربه خرید اینترنتی را داشته باشید. به این صورت می توانید به لحاظ قیمت، کیفت، مدل، سایز، میزان جذب و ...؛ انواع نوار بهداشتی را در یک مقایسه هوشمندانه قرار داده و در نهایت بهترین تصمیم گیری برای خرید را داشته باشید.

شما معمولا برای خرید نوار بهداشتی به سراغ کدام برند رفته و چه برندهای ایرانی یا خارجی دیگری را می شناسید که در لیست ما معرفی نشده باشند؟ نظرات خود در این باره را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.