کد خبر : 19675 / /
/

 

اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS5موضوعی است که در طول این مطلب قرار است به آن پرداخته شود. اما این بازی به طور کلی به چه شکلی است و در چه فضایی اجرا می‌شود، خرید اکانت و حساب کاربری مناسب برای آن به چه صورتی است و همچنین چه قوانینی وجود دارند که در خصوص این بازی و اکانت کاربری آن اجرا شده و سبب می‌شوند تا این بازی برای شما جذاب‌تر شود؟

تمامی این موارد و سؤالات را در ادامه موضوع اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS5 مطرح کرده‌ و تلاش کرده‌ایم تا جایی که امکان دارد این مسأله را گنگ و سؤال برانگیز باقی نگذاریم.

بازی GOD OF WAR RAGNAROK چیست؟

ابتدا خود بازی را به صورت مختصری مورد بررسی قرار می‌دهیم. این کار سبب می‌شود تا بهتر با بازی آشنا شوید و بدانید که اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS5 را چگونه می‌توان تهیه کرد. زمانی که سریال وایکینگ‌ها پخش شد، علاقه‌مندی به وایکینگ‌ها، جنگ و خونریزی و همچنین قیامت آن‌ها که با نام رگناروک شناخته می‌شد، در بین افراد و به خصوص جوانان و نوجوانان افزایش پیدا کرد.

همین موضوع سبب شد تا بازی GOD OF WAR RAGNAROK در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی اریک ویلئامز برای کنسول‌های بازی PS4 و PS5 تهیه و ساخته شود. کارگردان و افرادی که در تهیه این بازی کنسولی مشارکت دارند، این سری از بازی‌ها را در حقیقت نقطه پایان سری بازی‌های خدای جنگ در نورس (شمال) به حساب می‌آورند. اولین سری این بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ میلادی ساخته شد و سری دوم نیز محصول سال ۲۰۲۲ است. این دو سری از بازی‌ها می‌توانند یک دیگر را تکمیل کنند و خبری از سری سوم بازی‌ها نیست.

در سیر داستانی بازی رگناروک شما به عنوان یک گیمر ابتدا با بسیاری از داستان‌ها و ماجرا‌ها روبرو می‌شوید. این موضوع در بازی‌های سری اول بیشتر هویدا می‌شود، اما در بازی‌های سری دوم ابتدا برخی از نشانه‌های رگناروگ و یا همان آخر الزمان دیده شده و سپس گیمر با خود رگناروگ مواجه می‌شود.

ویژگی‌های اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS۵

ابتدا باید بدانید که این اکانت قانونی چیست و چه کاربردی دارد. اگر به تازگی به جمع گیمر‌ها اضافه شده‌اید، احتمالاً لازم است تا در مورد این موضوع اطلاعات کاملی را کسب کنید و سپس به سراغ خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS4 بروید.

اکانت قانونی شامل :

  •  نام گیمر یا فردی است که اکانت متعلق به او می­باشد
  •  لیست بازی‌هایی که دارد و همچنین نتایج بازی‌هایی که انجام داده است و با نام رکورد شناخته می‌شود.
  • گاهی اوقات این اکانتها را به صورت اشتراکی نیز استفاده می‌کنند که مزیت‌ها و معایب خاص خودش را دارد.
  • اهمیت داشتن این اکانت‌ها به قدری است که شما حتی با داشتن نسخه فیزیکی دیسک بازی، بدون داشتن اکانت بازی قادر به اجرای آن نخواهید بود.

8

ظرفیت اکانت قانونی

در خصوص اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS5 ، تا حدودی متوجه شدیم که اکانتهایی که در خصوص آن‌ها صحبت می‌شود، شامل چه ویژگی‌ها و نکاتی می‌باشند.

اما در اکانتهای بازی با چیزی به نام ظرفیت نیز آشنا می‌شوید. این ظرفیت‌ها در هنگام خرید اهمیت زیادی دارند و بهتر است پیش از آن که اکانت خود را در این بازی خریداری کنید، حتماً ظرفیت‌ها را بشناسید و بدانید که کدام یک از آن‌ها می‌تواند برای شما مناسب‌تر باشد.

·ظرفیت یک

اولین ظرفیت با نام ظرفیت یک شناخته می‌شود. این مورد در مقایسه با دو ظرفیت دیگر دارای قیمت پایین‌تری است و این موضوع دلیل بسیاری از افراد برای خرید این اکانت‌های قانونی است. اگر اکانت ظرفیت یک را خریداری کردید، نباید کنسول به اینترنت متصل باشد، زیرا در این صورت بازی قفل می‌شود و نمی‌توانید به ادامه بازی بپردازید. در صورتی که اکانت با ظرفیت یک را خریداری کنید، می‌توانید بازی مورد نظر خودتان را بر روی تمامی یوزر‌ها نیز اجرا کنید.

·ظرفیت دو

ظرفیت بعدی با نام ظرفیت دو شناخته می‌شود. زمانی که اکانت ظرفیت دو را خریداری کنید، میتوانید بازی‌هایی که می‌خواهید را هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین انجام دهید. این موضوع سبب می‌شود تا بازی کردن در موقعیت‌های مختلف برای شما ساده‌تر و راحت‌تر شود، زیرا دیگر نیازی به قطع و وصل کردن مدام اینترنت ندارید.

معمولاً ظرفیت دو اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS5 را می‌توانید بر روی تمامی یوزر‌هایی که در کنسول فعال هستند، اجرا کنید و بازی‌هایی که دارید را نیز با استفاده از همان آپدیت کرده و به روز‌رسانی نمایید.

·ظرفیت سه

مورد بعدی با نام ظرفیت سه شناخته می‌شود. احتمالاً تا اینجا متوجه شده‌اید که ظرفیت دو از ظرفیت یک بهتر است و احتمالاً ظرفیت سه نیز شرایط و امکانات بهتر و بیشتری نسبت به ظرفیت دو را دارد.

 اگر می‌خواهید از ظرفیت سه استفاده کنید، باید حتماً به اینترنت نیز اتصال داشته باشید؛ اما این موضوع را نیز بدانید که وصل بودن به اینترنت برای استفاده از این ظرفیت هیچ ربطی به مصرف شدن حجم شما ندارد و این موضوع می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. نکته مثبت بعدی در خصوص اکانت ظرفیت سه آن است که این اکانت به صورت مادام العمر و تا زمانی که کنسول بازی شما اعتبار دارد، دارای ضمانت نامه می‌باشد و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

9

جمع‌بندی

مواردی که در طول این مقاله در خصوص اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS5 مطرح شد را می‌توانید در هنگام خرید این بازی از طریق سایت‌های معتبری در نظر داشته باشید و درنهایت نتیجه بهتری بگیرید. یکی از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبری که وجود دارد و می‌توانید از آن‌ها خرید اکانت با ظرفیت‌های مختلف، خرید گیفت کارت پلی استیشن و... را انجام دهید، فروشگاه‌یانگ سنتر است.

این فروشگاه یکی از بهترین گزینه­هایی است که احتمالاً در زمینه عرضه گیفت کارت‌ها، اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای 4PS وجود دارد و... می‌تواند به شما خدمات‌رسانی کند. خوشبختانه در این سایت حتی قیمت تمامی بازی‌ها و خدمات نیز به روز بوده و به طور کامل درج شده است که این برایتان این امکان را فراهم می­کند که بتوانید پیش از خرید تمامی این موارد را از لحاظ قیمتی با هم مقایسه کنید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.