کد خبر : 20109 / /
/

 

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و همچنین گسترش روزافزون فضای مجازی و همه گیری اینترنت بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که نه تنها فعالیت‌های روزمره بلکه کسب‌وکار خود را  نیز به‌صورت الکترونیک و آنلاین انجام دهند. همچنین بسیاری از افراد برای جلوگیری از اتلاف وقت و زمان خود در ترافیک شهری و ... از خدمات آنلاین بیشتر از قبل استقبال می‌کنند، دسترسی به دارالترجمه آنلاین نیز با شرایط موجود بسیار ضروری است.

دارالترجمه آنلاین چیست و چه خدماتی ارائه میدهد؟

ابتدا باید خاطر نشان کنیم که فعایت آنلاین یک دارالترجمه دلیل بر رسمی نبودن آن دارالترجمه نیست و بیشتر افرادی که قصد دارند اسناد و مدارک خود را به زبان‌های مختلف مانند آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی و ترکی استانبولی ترجمه کنند و اطلاعت کافی در مورد روند ترجمه مدارک ندارند، ترجیح می‌دهند از طریق مشاورین دارالترجمه‌های آنلاین اطلاعات مورد نظر در مورد مدارکی که باید ترجمه آن‌ها را برای امری خاص در اختیار داشته باشند کسب کنند. از این رو دارالترجمه رسمی مرکزی تهران با ارائه خدمات با کیفیت ترجمه رسمی به صورت آنلاین تمامی نیازهای مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگو می‌باشد.

لزوم استفاده از خدمات دارالترجمه رسمی انلاین

در دارالترجمه‌های که به صورت سنتی کار می‌کنند تمامی خدمات به صورت حضوری انجام می‌شود. بدین صورت که فرد با مراجعه حضوری به دفتر دارالترجمه مورد نظر، مدارکی که به ترجمه آن‌ها نیاز دارد را تحویل می‌دهد و در ازای آن‌ها رسید دریافت می‌کند و پس از چند روز باید مجددا برای تایید و تحویل گرفتن مدارک ترجمه شده و اطل مدارک به دفتر دارالترجمه مراجعه نماید. اما در دارالترجمه‌ آنلاین رسمی مرکزی تهران، ثبت سفارش، پیگیری و تمامی مراحل به صورت انلاین می‌باشد به همین دلیل هزینه‌ رفت و آمد و اتلاف وقت از پروسه ترجمه رسمی مدارک حذف می‌شود و سرعت فرآیند ترجمه رسمی افزایش پیدا می‌کند. در ضمن با توجه به مشاوره انلاین 24 ساعته شما می‌توانید پاسخ تمامی سوالات خود را در مورد ترجمه رسمی مانند ترجمه رسمی مدارک به زبان آلمانی، ترجمه مدارک دانشگاهی به ترکی استانبولی، ترجمه مدارک به ایتالیایی و غیره را از طریق مشاورین مجرب این دارالترجمه دریافت کنید.

18

چه زمانی به ترجمه رسمی انلاین نیاز پیدا می‌کنیم؟

یکی از مهمترین دلایل مراجعه به دارالترجمه رسمی ترجمه اسناد و مدارک برای اخذ ویزای توریستی، ویزای تحصیلی یا مهاجرتی می‌باشد. به طور مثال اگر فردی قصد تحصیل در دانشگاه‌‌های کشور آلمان را داشته باشد باید کلیه‌ مدارک تحصیلی مورد نیاز را به دارالترجمه رسمی آلمانی بسپارد همچنین اگر فردی برای گسترش فعالیت تجاری خود و یا کار و تحصیل قصد سفر به ترکیه را داشته باشد باید اسناد و مدارک خود را برای ترجمه به دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی ارائه دهد.

آیا اسناد و مدارکی که به صورت انلاین ترجمه می‌شوند نیز ارزش قانونی دارند؟

دارالترجمه رسمی که اسنادو مدارک شما را به صورت انلاین ترجمه می‌کند پس از بررسی پرینت و یا عکس مدارک ارسالی شما اصل مدارک را نیز از شما درخواست خواهد کرد. دارالترجمه رسمی تهران با ارائه خدمات پیک معتبر و رایگاه مدارک را از شما درب منزل و یا محل کارتان دریافت خواهد کرد. پس از ارسال اصل مدارک روند ترجمه آغاز خواهد شد و در پایان نسخه ترجمه شده توسط مترجم رسمی مهر و امضا می‌گردد و در صورت نیاز و درخواست مشتری دریافت تائید دادگستری و وزارتخانه امور خارجه نیز توسط  دارالترجمه انجام خواهد شد. در آخر شما می‌توانید ترجمه رسمی ارائه شده را به مراکز مورد نظر مانند سفارت و یا دانشگاه‌های خارج از کشور تحویل دهید.

مزیت‌های استفاده از دارالترجمه آنلاین

  1. صرفه جویی در وقت و هزینه

بدون شک صرفه‌ جویی در وقت و هزینه یکی از دلایل محبوبیت و رواج کسب و کارهای مختلف اینترنتی می‌باشد. دارالترجمه‌های آنلاین نیز از این قائده مستثنی نیستند و متقاضیان هر کجای ایران که سکونت داشته باشید می‌توانید با مراجعه به سایت دارالترجمه رسمی تهران در کوتاه‌ترین زمان به بهترین مترجمان رسمی دسترسی داشته باشید.

 

  1. عدم نیاز به حضور متقاضی در دفاتر ترجمه رسمی

با انتخاب ترجمه آنلاین، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفتر دارالترجمه نخواهید داشت و براحتی می‌توانید به سایت دارالترجمه رسمی تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

  1. اطلاع از هزینه قبل از ترجمه مدارک

در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران بلافاصله پس از ارسال مدارک، هزینه ترجمه توسط مترجم رسمی مورد نظر به مشتری اعلام می‌‌شود. به طور مثال اگر مدارک دانشگاهی شما باید به زبان ترکی استانبولی ترجمه شود پس از ارسال آن‌ها مترجم رسمی ترکی استانبولی پس از بررسی قیمت ترجمه را به شما اعلام خواهد کرد.

  1. دسترسی به بهترین مترجمین رسمی

در دارالترجمه‌های رسمی تهران  تعداد زیادی از مترجمین متخصص و کارآزموده مشغول به کار می‌باشند و متقاضیان عزیز می‌توانند با توجه به نیاز خود، زمان تحویل و زبان مورد نظر مناسب‌ترین مترجم را از بین آن‌ها انتخاب نمایند.

  1. مقایسه کیفیت خدمات ارائه شده توسط دارالترجمه‌‌ها

به صورت آنلاین می‌‌توان به لیست بهترین دارالترجمه‌‌ها دسترسی پیدا کرد و با مقایسه کیفیت خدمات و هزینه ترجمه دارالترجمه‌های مختلف بهترین آن‌ها را انتخاب نمود. دارالترجمه رسمی مرکزی ارائه دهنده بهترین خدمات ترجمه آنلاین می‌باشد و شما می‌توانید بهترین مترجم ترکی‌استانبولی، مترجم آلمانی، مترجم اینالیایی و سایر زبان‌ها را با انتخاب این دارالترجمه در اختیار داشته باشید.

  1. ارائه خدمات ترجمه به‌صورت 24 ساعته

معمولا با انتخاب دارالترجمه آنلاین معتبر می‌‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز درخواست ترجمه اسناد و مدارک خود را از طریق وب سایت ثبت نمایید. به جرات می‌توان گفت که خدمات ترجمه رسمی آنلاین از هیچ محدودیت زمانی برخوردار نیست.

19

تفاوت قیمت ترجمه آنلاین با ترجمه حضوری

به طور کلی هزینه ترجمه رسمی با توجه به عوامل مختلفی مانند تعداد صفحات ترجمه یا صفحات مدارک و اسناد متغیر است. همچنین نوع مدرک نیز تاثیر زیادی در تعیین قیمت ترجمه رسمی دارد. برای مثال، قیمت ترجمه شناسنامه با ترجمه ریزنمرات طبیعتا متفاوت می‌باشد. بهتر است بدانید که قیمت ترجمه رسمی چه به صورت حضوری و چه به صورت انلاین تفاوتی با یکدیگر ندارد و تعرفه دریافتی برای ترجمه اسناد و مدارک به زبان‌های مختلف توسط انجمن صنفی مترجمان ایران هر ساله به تمامی دارالترجمه‌های رسمی ابلاغ می‌گردد و آن‌ها ملزم به تبعیت از این نرخنامه می‌باشند.

 

برخی از خدمات دارالترجمه رسمی مرکزی تهران:

ترجمه فوری یک روزه

ترجمه رسمی فوری به همه زبان‌ها

پیک معتمد و رایگان به صورت نامحدود

امکان ارسال اسکن مدارک از طریق سایت و شبکه های اجتماعی

خدمات 24 ساعته آنلاین و کاملا غیر حضوری

مشاوره رایگان 24 ساعته به مشتریان

اطلاع رسانی از تمامی مراحل ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک

همچنین دارالترجمه‌ی رسمی مرکزی نسخه‌های دوم را به صورت مادام العمر با 75 درصد تخفیف به مشتریان خود ارایه می‌کند.

 

 

سخن آخر...

با توجه به موارد ذکر شده می‌توان به این نتیجه رسید که دارالترجمه رسمی آنلاین با توجه به پشتیبانی 24 ساعته و در اختیار گذاشتن مشاوره تلفنی و از طریق واتس اپ می‌تواند جایگزین مناسبی برای مراجعه به دارالترجمه‌های سنتی باشد و به همین دلیل به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که سفارشات ترجمه رسمی خود را در هر ساعت از شبانه روز که مایل بودید در وب سایت دارالترجمه رسمی مرکزی تهران ثبت کنید تا مترجمین این مجموعه در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و ضمن مطلع کردن شما از هزینه بهترین کیفیت ترجمه مدارک را در زمانی کوتاه به شما تحویل دهند.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.