کد خبر : 20137 / /
/

 

 

ویژگی های بهترین طلافروشی ها را بررسی می کنیم تا ببینیم برای موفقیت در این حرفه ی جذاب باید به چه مواردی توجه داشته باشیم.

چه ابتکار و خلاقیتی برای مغازه طلا فروشی خود ارائه دهید ؟

برای موفقیت در هر حرفه ای باید به روز و مدرن بود. گاهی برای به روز بودن ، نیاز است که ابتکار و خلاقیت به خرج داده و فقط از دیگران تقلید نکرد. بنابراین برای موفقیت در حرفه ی طلافروشی باید مبتکرانه عمل کنید و ایده های جدیدی ارائه دهید.

به طور مثال می توانید فیلم ها و عکس هایی از جواهرات موجود در مغازه تهیه کرده و آنها را در مانیتورهای موجود در مغازه به نمایش بگذارید. شاید دیدن طلا و جواهرات در عکس یا فیلم برای مشتریان جذاب تر باشد و مشتریان بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته و آن جواهرات را بپسندند. ایده دیگر استفاده از مانکن های خاص می باشد که توجه مشتری را بیشتر جلب کند. بنابراین فکر کرده و یک ایده جدید برای طلافروشی خود ارائه دهید.

ضرورت برخورداری فروشنده از دانش بالا به چه علت است ؟

یکی دیگر از ویژگی های بهترین طلافروشی ها این است که دارای فروشنده هایی باشد که آگاهی بالایی در زمینه انواع جواهرات داشته باشند. نوع سنگ ها ، نوع نگین ها ، کیفیت جواهرات ، برندهای مطرح و ... از مواردی است که فروشنده باید در زمینه آن اطلاعات کافی داشته باشد.

چرا برای طلا فروشی باید یک ویترین جذاب داشته باشیم ؟

برای اینکه بتوانید نظر مثبت مشتریان را جلب کنید و فروش بالایی داشته باشید ، باید زیباترین ویترین طلا را داشته باشید. اولین عاملی که مشتری را برای خرید یک جواهر ترغیب می کند ، جلوه ی آن است. ابتدا جواهرات مورد پسند مشتری واقع شده و سپس درباره ی آن اطلاعات موردنیاز را دریافت می کند.

بنابراین یکی از ویژگی های بهترین طلافروشی ها ، داشتن یک ویترین شیک و لوکس است. ویترینی که بتواند در نگاه اول توجه مشتری را به خود معطوف نموده و او را وسوسه کند. امروزه طراحی ویترین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اغلب طلافروش ها طراحی دکور خود را به تیم های حرفه ای و متخصص در این زمینه واگذار می کنند.

استفاده از لوازم تزئینی زیبا برای ویترین ، نورپردازی ها و استفاده از نور مناسب برای ویترین ، نحوه ی چیدمان طلا و جواهرات داخل ویترین ، طراحی خود ویترین و ... از مواردی هستند که در این زمینه مهم می باشند. برای طراحی ویترین طلا می توان از سبک های متفاوتی کمک گرفت.

بهترین جعبه برای طلا و جواهرات کدام است ؟

یکی دیگر از ویژگی های بهترین طلافروشی ها ، استفاده از جعبه های شیک و لوکس برای طلا و جواهرات است. اغلب مشتریان اهمیت زیادی به جعبه طلا یا جواهرات خریداری شده می دهند و شاید برخی از آنها گذاشتن طلا در یک جعبه معمولی را نوعی بی احترامی به حساب بیاورند.

قطعاً یک طلافروشی مطرح باید از جعبه های زیبایی بدین منظور استفاده کند که در شأن یک طلافروشی باشد. بنابراین پس از طراحی مغازه طلا فروشی خود ، برای داشتن جعبه های شیک و زیبا برنامه ریزی کنید. می توانید از منابع تحقیقاتی مختلف در این زمینه کمک گرفته و عکس ها و تصاویری را از اینترنت مشاهده نموده و سلایق خود را به کار ببرید. شاید سفارش جعبه های خاص مطابق با سلیقه خودتان ، یکی از ایده هایی باشد که در ابتدا به آن اشاره نمودیم. یعنی سفارش ساخت جعبه هایی را بدهید که تنها مختص مغازه شما باشند و برند شما را نشان دهند.

تنوع جواهرات از ویژگی های بهترین طلافروشی ها است ؟

یک طلافروشی مطرح باید از تنوع بالایی از جواهرات برخوردار باشد. قطعاً سلایق مشتریان متفاوت است. برخی طلاهای ظریف را پسندیده و برخی به طلاهای سنگین علاقه بیشتری دارند. بعضی از مشتریان جواهرات نگین دار را پسندیده و برخی به جواهرات بدون نگین علاقمند هستند.

لذا باید با درنظر گرفتن این مسئله ، جواهرات مختلفی را برای مغازه سفارش داد تا بتوان نظر تمامی مشتریان را جلب نمود. حتماً چندین مدل از جدیدترین جواهرات ساخته شده در ویترین طلافروشی خود ، داشته باشید. برخی از مشتریان تمایل دارند جدیدترین جواهرات ساخته شده را خریداری نمایند که از طرح جدیدی برخوردار است. توجه به این مسئله بسیار مهم است.

اعتبار از ویژگی های بهترین طلافروشی ها است ؟

بله. اعتبار مسئله ی بسیار مهمی است که لازمه ی هر طلافروشی می باشد. اعتبار طلافروشی به اندازه دکوراسیون طلا فروشی اهمیت داشته و شاید مهمتر از آن باشد. یک طلافروشی خوب باید حرفه ای رفتار نموده و به تمامی اصول قانونی توجه داشته باشد.

درست بودن ترازوی طلافروشی ، درج درست قیمت ها بر روی فاکتور ، نمایش نرخ طلا بر روی تابلوی طلافروشی و ... از مواردی است که هر طلافروشی ملزم به رعایت آن می باشد.

چگونه یک طلا فروشی لوکس و ایمن داشته باشیم ؟

یکی از ویژگی های بهترین طلافروشی ها این است که دارای یک دکوراسیون شیک و ایمن باشند. یعنی هم دکوراسیون به زیبایی طراحی شده باشد و هم از امنیت خوبی برخوردار باشد. امنیت سبب راحتی مشتریان می شود و از اموال شما محافظت می شود.

دکور طلافروشی باید بر اساس جدیدترین متدهای دیزاین و دکوراسیون طراحی گردد. زیبایی و امنیت از فاکتورهایی می باشند که هر دو به یک اندازه مهم می باشند. بهتر است طراحی دکوراسیون خود را به کارشناسان این امر واگذار نموده و عجولانه و ناآگاهانه در این زمینه تصمیم گیری نکنید.

مقدم مانکن

با برخی از ویژگی های بهترین طلافروشی ها آشنا شدیم. همانگونه که ملاحضه فرمودید اصلی ترین ویژگی های طلافروشی های معتبر و خوب ، مربوط به طراحی دکوراسیون آنها بود. لذا باید به دنبال انتخاب برترین دکوراسیون برای مغازه طلافروشی خود بود.

ما برای مغازه طلافروشی شما برنامه های ویژه ای داریم. مقدم مانکن ، یک دیزاین شیک و مدرن را برای مغازه شما طراحی می کند که موجب منحصر به فرد بودن مغازه شما شود. از برترین ایده ها در این زمینه استفاده می کنیم. با توجه به سابقه درخشان و دانش بالایی که در این زمینه داریم ، قادر خواهیم بود دکوراسیون طلافروشی شما را با شکوه و زیبا طراحی کنیم.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.