کد خبر : 23991 / /
/

 

همان طور که تیشرت سفید یکی از پر فروشترین لباس ها محسوب می شود، می توان تیشرت مشکی را هم به شکل در نظر گرفت. رنگ مشکی تقریبا با تمامی رنگ های دیگر ست می شود و تقریبا در کمد بسیاری از افراد یک تیشرت با رنگ مشکی جای ثابت دارد . اما فروش تیشرت مشکی در کجا با بهترین قیمت انجام می شود و تیشرت خود را از کجا بخریم بهتر است؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا در این باره صحبت کنیم و یکی از بهترین مراکز فروش را به شما معرفی کنیم.

آیا می توان طرح دلخواه را روی تیشرت مشکی چاپ کرد ؟

یکی از هیجان انگیزترین کارها چاپ طرح مورد علاقه روی تیشرت است. شما می توانید یک تیشرت شخصی سازی شده داشته باشید که هر طرحی که دوست دارید روی آن چاپ شده باشد. اما بسیاری از افراد بر این تصور هستند که این کار فقط برای تیشرت سفید انجام خواهد شد و طرح روی تیشرت مشکی چاپ نمی شود. اما این کار برای تیشرت مشکی هم امکان پذیر است. شما می توانید انواع طرح های مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را روی تیشرت مشکی خود چاپ کنید. این روش چاپ ممکن است مانند لباس سفید باشد اما گاهی اوقات می توان چاپ متفاوتی را برای آن در نظر گرفت.

فروش تیشرت مشکی با طرح دلخواه به صورت اینترنتی

بعد از اینکه متوجه شدیم می توان روی تیشرت مشکی هم مانند سفید طرح چاپ کرد، باید بدانیم که خرید از کجا انجام دهیم بهتر است. در این جا سایت عکسچاپ را برای خرید تیشرت مشکی به شما پیشنهاد می دهیم. در این سایت شما می توانید تیشرت یقه گرد مشکی را با جنس و پنبه به راحتی از این سایت و با طرح دلخواه خریداری کنید. برای این کار باید ابتدا به سایت این فروشگاه اینترنتی رفت.

می توانید به فروشگاه مراجعه کرده و طرح روی تیشرت مشکی را به صورت آماده مشاهده  و خریداری کنید. می توانید خرید را از میان مدلهای مختلف تیشرت ها انجام دهید. می توانید حتی به طرحهای آماده موجود در فروشگاه برای چاپ ، انواع نوشته یا طرح مورد علاقه خود را نیز اضافه کنید. هم چنین می توانید به بخش چاپ سفارشی مراجعه کنید که در این صورت می توانید از بین سه رنگ سفید، طوسی و مشکی رنگ خود را انتخاب کرده و تیشرت را برای چاپ آماده کنید.

 در این مرحله سفارش چاپ روی تیشرت با جنس نخ و پنبه با انتخاب طرح مورد نظر و ارسال برای سایت ثبت می شود. شما می توانید از چاپ روی تیشرت برای اهداف مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف از این کار استفاده کنید. در این صورت شما یک هدیه منحصر به فرد را تهیه کرده و مخاطب خود را با این کار سورپرایز خواهید کرد. هم چنین می توان تیشرت هدیه برای شب یلدا را نیز با این روش تهیه کرد. برای مهمانی شب یلدای خود یک تم در نظر بگیرید و سپس تیشرت ها را بر اساس همان تم سفارش دهید و یا چاپ سفارشی کنید. در این صورت می توان شادی مهمانی را چند برابر کرد.

قیمت فروش تیشرت مشکی در عکسچاپ چقدر است؟

یکی دیگر از مواردی که برای خرید تیشرت چاپی در نظر گرفته می شود، قیمت آن است. با خرید از عکسچاپ شما می توانید با بهترین قیمت و کیفیت یک تیشرت مشکی عالی را با طرح مورد نظر خود خریداری کنید و آن را با خاطری آسوده استفاده کنید. حتی ارسال تیشرت برای شما در این سایت نیزاز یک مبلغ مشخص شده  رایگان است. این بدان معنا است که شما می توانید با هر بار خرید ارسال رایگان را نیز تجربه کنید .

 هم چنین قیمت ها در این سایت از خرید حضوری کمتر است. پس سایت عکسچاپ می تواند یک انتخاب عالی برای خرید تیشرت مشکی با طرح دلخواه باشد. البته بهتر است این مورد را نیز بیان کنیم که اگر شما قصد خرید عمده از سایت را داشته باشید، قیمت برای شما کمتر محاسبه خواهد شد. این نیز باعث مقرون به صرفه شدن خرید با تعداد بالا خواهد شد.

8

آیا خرید از عکسچاپ با گارانتی همراه است؟

فروش تیشرت مشکی در سایت عکسچاپ با گارانتی همراه است. شما می توان هر خریدی را از این سایت با گارانتی مرجوعی انجام دهید. این نیز یک مزیت دیگر برای این سایت است. ممکن است برای ارسال کالا در پست مشکل ایجاد شود و یا اینکه کالا در راه آسیب ببیند.

در این صورت شما می توانید آن را مرجوع کرده و کالای سالم را دوباره بدون پرداخت هزیته دریافت کنید. هم چنین در هنگام خرید نیز پشتیبان های آنلاین در سایت وجود دارند که می توانند شما را در فرآیند خرید یاری کنند. در این صورت با خیالی آسوده طرح خود را روی تیشرت چاپ می کنید و پس از تایید طرح می توان آن را تایید کرد و سپس دقیقا همان تیشرتی که احتیاج داشتید را تحویل بگیرید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.