کد خبر : 24085 / /
/

 

تیشرت شیک مردانه یقه گرد برای پوشیدن در مهمانی های رسمی و مجلسی و حتی در خانه به عنوان لباس راحتی استفاده می شود. این نوع تیشرت از بهترین تی شرت های مردانه خاص است که در رنگ بندی های متنوع و جنس های مختلف توسط برندهای گوناگون تولید می شود. تیشرت های یقه گرد که از جنس پنبه هستند و یکی از معمول ترین تی شرت های چاپی مردان می باشند؛ زیرا روی این نوع پارچه می توان هر نوع طرح و آرم و لوگویی را چاپ کرد. در این مقاله به طور مفصل در مورد خرید تیشرت مردانه خاص، قیمت و نحوه انتخاب رنگ آن و انواع تیشرت مردانه صحبت می کنیم.

 

انواع تیشرت یقه دار

تیشرت ها در طرح و مدل های گوناگونی تولید شده و با توجه به طرح یقه آن ها و چاپی بودن به گروه های متنوعی دسته بندی می شوند. انواع تیشرت مردانه خاص شامل اسپرت، ورزشی و چاپی هستند ؛ همچنین تیشرت مردانه یقه دار در چند مدل پولو شرت، یقه هفت، یقه ملاقه، یقه قایق، تیشرت شیک مردانه یقه گرد و یقه اسکوپ تولید می شود. پلوشرت ها تیشرت هایی با دکمه و یقه هستند، البته کاملا جلوباز نبوده و فقط در قسمت یقه خود چند دکمه تزئینی دارند. تیشرت های با یقه ملاقه برای افرادی که قد کوتاه و گردن کوتاهی دارند مناسب هستند؛ زیرا این تیشرت ها گردن را بلندتر نشان می دهند. همچنین تیشرت های خاص مردانه سایز بزرگ با یقه هفت می تواند برای افرادی که می خواهند لاغرتر دیده شوند استفاده شود؛ زیرا این نوع تیشرت ها فرد را لاغرتر نشان می دهند. بهترین تی شرت های مردانه خاص با یقه قایقی برای افراد لاغر مناسب اند؛ زیرا پوشیدن این نوع تیشرت باعث می شود شانه ها پهن تر دیده شوند.

نحوه انتخاب رنگ تیشرت مردانه یقه گرد

برای انتخاب رنگ مناسب تیشرت باید رنگ بندی تیشرت ها را بررسی کرده و تیشرتی با رنگی را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما نزدیک باشد. به عنوان مثال افرادی که دارای رنگ پوست گندمی هستند می توانند تیشرت هایی در رنگ های زرد، سفید، صورتی و سبز را خریداری کنند. همچنین تیشرت شیک مردانه یقه گرد با رنگ سرمه ای و مشکی برای آقایان با پوست سفید و روشن مناسب است. جنس این تیشرت ها از پنبه بوده و به فرد حس راحتی و سبکی می دهد و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند. تیشرت های خاص مردانه سایز بزرگ برای کسانی که دچار اضافه وزن و چاقی هستند مناسب است و استایل جمع و جورتری را به این افراد می دهد.

قیمت تیشرت شیک مردانه یقه گرد

12

فاکتورهایی مثل نوع تیشرت و جنس پارچه آن تعیین کننده قیمت تیشرت هستند. البته در حال حاضر امکان چاپ روی همه چیزی از جمله پارچه هایی با جنس خاص با روش های چاپ مثل سابلیمیشن وجود داشته و مدل های متنوعی ازتی شرت های چاپی مردان را می توان از فروشگاه های آنلاین خریداری کرد یا طرح دلخواه خود را سفارش داد. قیمت این نوع تیشرت ها نسبت به تیشرت های معمولی ارزانتر است و به سادگی و پیچیدگی طرح ایجاد شده روی آن بستگی ندارد.

نکات مهم خرید تیشرت شیک مردانه یقه گرد

هنگام خرید تیشرت شیک مردانه یقه گرد باید علاوه بر قیمت تیشرت به کیفیت آن و بودجه و سلیقه خودتان نیز توجه کنید. تیشرت ها در انواع مختلف و متریال گوناگون تولید می شوند که در فروشگاه تی شرت های مردانه  می توانید آن ها را در رنگ ها، طرح ها و مدل متنوع ببینید. یکی از فاکتورهای موثر روی قیمت تیشرت جنس آن ها است که باید هنگام خرید تیشرت به آن توجه نمود. از جمله تیشرت های جنس نخی، پنبه ای، پیما، جرسی (پنبه و الیاف مصنوعی) و مرینو (پشم) در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه خود می توان تیشرتی با جنس مناسب را انتخاب کرد. نکته دیگر برای خرید تیشرت های خاص مردانه سایز تیشرت است که باید با اندازه بدن شما متناسب باشد؛ یعنی نه  خیلی تنگ و نه خیلی گشاد دیده شود. همچنین آستین های تیشرت نیز از لحاظ اندازه متناسب با ساق دست باشد و باید بالا تنه روی بدن ثابت قرار گیرد. توجه به نوع یقه تیشرت از دیگر ملاک های خرید تیشرت مناسب است؛ تیشرت ها در انواع گوناگون یقه مثل یقه گرد و یقه هفت تولید می شوند.

جمع بندی

سایت عکسچاپ به عنوان فروشگاه تی شرت های مردانه علاوه بر ارائه انواع مختلف و متنوع تیشرت های زنانه، مردانه، پسرانه و دخترانه در زمینه سفارش چاپ روی همه چیز فعالیت می کند. برای مثال این فروشگاه برای مشتریان امکان سفارش و خرید ماگ های حرارتی چاپی و تیشرت های چاپی را فراهم کرده است. یک نمونه از تی شرت های چاپی مردان سایت عکسچاپ تیشرت پشه مهمونی است که محبوبیت بالایی داشته و پوشیدن آن ظاهر را جوان نشان می دهد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.