کد خبر : 24249 / /
/

 

تیشرت سفید پسرانه و دخترانه از جمله لباس هایی است که می توانید آن را با هر رنگی ست کنید. بیشتر آقایان علاقه دارند که رنگ سفید بپوشند. خانم ها هم معمولاً دوست دارند رنگ سفید را با سایر لباس های دیگرشان ست کنند.

با توجه به اینکه سفید یکی از رنگ های خنثی و جذاب است، بسیاری از خانم ها و آقایان حتماً یک تیشرت سفید در بین لباس های خودشان دارند و معمولاً این تیشرت های سفید را با شلوار های تیره می پوشند چراکه یک ترکیب رنگ بسیار زیبا و جذاب میباشد .

البته تیشرت های سفید به خاطر اینکه زود لک و کثیف می‌ شوند و شستن آن‌ها کمی مشکل است کمی مورد بی‌توجهی قرار می گیرند و ممکن است خانواده ها تمایل نداشته باشند برای کودکان خودشان تیشرت سفید پسرانه و دخترانه تهیه کنند.

چراکه لباس بچه ها زود به زود کثیف می شود و نیاز به شستشو دارد، اما افرادی که با این موضوع مشکل ندارند ممکن است به فکر خرید تیشرت سفید دخترانه جدید یا تیشرت سفید طرح دار برای دختر و پسر کوچولو های خودشان باشند.

اما شاید نسبت به کیفیت جنس این تیشرت ها مطمئن نباشند و نتوانند تیشرت های باکیفیتی را در بین لباس های موجود در بازار پیدا کنند. به همین خاطر ما به شما توصیه می کنیم اگر قصد خرید تیشرت سفید ارزان و با کیفیت را دارید می توانید سری به فروشگاه اینترنتی عکسچاپ بزنید. در این مجموعه با استفاده از پارچه هایی با کیفیت که در برابر شستشو مقاوم هستند، انواع تیشرت های سفید چاپی عرضه می شود.

خرید اینترنتی تیشرت سفید پسرانه و دخترانه

با مراجعه به وب سایت عکسچاپ می توانید بدون اینکه مجبور باشید در ترافیک بمانید و در فروشگاه های شلوغ به دنبال لباس مورد علاقه خودتان باشید، انواع تیشرت سفید پسرانه و دخترانه شیک و با کیفیت را در این فروشگاه پیدا کنید و تنها با چند کلیک در مدت زمان کوتاهی خرید خودتان را انجام دهید.

با خرید تی شرت سفید طرح دار یا تیشرت آستین بلند سفید طرح دار، علاوه بر اینکه در میان مدل های موجود انواع تیشرت دخترانه و پسرانه امکان انتخاب یک مدل آماده را دارید، همچنین می توانید طرح مورد علاقه خودتان یا فرزندتان را سفارش دهید تا روی تیشرت سفید چاپ شود و در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

چاپ عکس روی تیشرت سفید پسرانه و دخترانه

در فروشگاه عکسچاپ انواع تیشرت های مختلف با طرح های مناسبتی موجود هستند که می توانند هر سلیقه‌ای را راضی کنند، اما بعضی از خانواده ها که دارای فرزند دختر و پسر هستند ممکن است بخواهند طرح های ست یا عکس های بچه ها را روی لباس های آن‌ها چاپ کنند. به همین خاطر می توانند طرح مورد نظر خودشان را در قسمت سفارش گیری آنلاین مجموعه عکسچاپ بارگذاری نمایند تا با بهترین کیفیت روی تیشرت های سفید دخترانه و پسرانه برای آن‌ها چاپ شود.

در مجموعه عکسچاپ از پارچه هایی با کیفیت اسپان و سوپر اسپان برای چاپ عکس روی تیشرت ها استفاده می شود. این پارچه ها بسیار با کیفیت هستند و در مقابل شستشو با آب گرم نیز مقاومت خوبی دارند. به دلیل اینکه روش چاپ عکس روی تیشرت در این مجموعه روش چاپ سابلیمیشن است، کیفیت عکس ها و طرح های چاپ شده بسیار عالی هستند و دوام و ماندگاری رنگ بالایی دارند؛ بنابراین اگر برای کودکان این لباس ها را سفارش می دهید، جای هیچ گونه نگرانی نیست. چراکه قابلیت شستشو با آب گرم و دمای بالای آب را دارند و پس از چندین بار شستشو همچنان کیفیت و ظاهر خودشان را حفظ می کنند.

21

قیمت تیشرت سفید پسرانه و دخترانه

قیمت انواع تیشرت های موجود در بازار با توجه به جنس پارچه ، طرح آن‌ها و فروشگاه عرضه کننده متفاوت است. در فروشگاه عکسچاپ با توجه به اینکه پارچه های استفاده شده برای تولید این تیشرت ها بسیار با کیفیت است و از روش چاپ ارزان و باکیفیت سابلیمیشن برای چاپ عکس روی انواع تیشرت استفاده می شود قیمت ها کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه هستند.

برای اطلاع دقیق تر درباره قیمت تیشرت سفید پسرانه و دخترانه با طرح های مختلف می توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با شماره های بخش فروش عکسچاپ تماس بگیرید.

22

کلام پایانی

چاپ عکس یا نوشته دلخواه روی تیشرت یک کار خلاقانه است که در سال ‌های اخیر باب شده است. بسیاری از دخترها و پسرها دوست دارند با خرید تی شرت های طرح دار خاص به نظر برسند و توجه دیگران را جلب کنند بعضی از دختر ها و پسر های جوان هم با خرید تیشرت خنده دار و بامزه نظر اطرافیان خودشان را جلب می‌ کنند. حتی امکان خرید تیشرت سفید پسرانه و دخترانه برای دختر کوچولو ها و پسر کوچولو ها هم وجود دارد. در این مقاله با معرفی فروشگاه عرضه کننده این محصولات در خدمت شما بودیم.

23

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.