کد خبر : 25632 / /
/

مجری رادیو به اظهارنظر حاشیه‌ساز یکی از روسای کمیسیون مجلس شورای اسلامی درباره نحوه نظارت بر اجرای قانون حجاب پاسخ داد.


در ادامه از دیگر موضوعاتی که مورد بحث و بررسی قرار گرفت، پاسخ به اظهارنظر حاشیه ساز یکی از روسای کمیسیون های مجلس بود. مصطفی صادقی در همین رابطه گفت: این روزها موضوع سبک زندگی و حجاب داغ است. دیروز یکی از روسای کمیسیون های مجلس گفته بود «افراد بی حجاب در معابر شناسایی، کارت ملی آنها مسدود و سپس از خدمات اجتماعی محروم می شوند».

 

وی افزود: این آقا بفرماید کجای نظام چنین تصمیمی گرفته است، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی یا ناجا به چنین تصمیمی رسیده است؟ برادر من چرا شکاف ایجاد می کنی؟ اگر قرار به چنین برخوردهایی بود، رهبر انقلاب که در سخنرانی های شان نکات لازم درباره اداره کشور را بیان می کنند، آیا به این موضوع اشاره نمی کردند؟

سردبیر برنامه جام انقلاب اظهار کرد: از همین تریبون خواهش می کنم، اجازه دهید فضای کشور آرام بماند. فضای کشور رو به توسعه است، دولت دارد کار می کند و چرخ کشور باید بچرخد بنابراین چنین بحث هایی را لطفا مطرح نکنید.

به گفته مجری برنامه از جمله مصادیق اظهارنظرهای احساسی و بحث برانگیز، موضوعی بود که رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره نحوه نظارت بر رعایت قانون حجاب بیان کرد. به گفته او طرح و برنامه‌ای وجود دارد که هر کس در معابر و مکان‌های دیگر کشف حجاب کند شناسایی و برایش ثبت تخلف شود؛ در نهایت، این افراد از خدمات اجتماعی محروم خواهند شد.

کارشناسان برنامه ضمن انتقاد از این اظهارنظر ناپخته، یادآور شدند که چه طور اپوزیسیون خارج نشین از چنین حرف های مجادله آمیزی به نفع خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و آرامش جامعه استفاده می کند. موضع رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران را مقامات عالی رتبه کشور اعلام می کنند و بعد از ناآرامی های اخیر همواره رویکرد مسئولان به سمت پاسخگویی به مطالبات مردم و حفظ و تقویت فضای آرام در جامعه بوده است اما دشمن می کوشد «اظهارنظرهای نسنجیده برخی افراد را موضع نظام معرفی کند و با این روش به تشویش اذهان عمومی بپردازد.»

مجری و سردبیر برنامه در ادامه تأکید کرد «کشور رو به توسعه می رود و مراجع تصمیم گیری با اشراف کامل به مسائل و ضرورت های جامعه در زمان مناسب اقدام می کنند بنابراین همگان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید از آرامش حاکم بر جامعه مراقبت کنند و نگذارند اپوزیسیون از اظهارنظرهای مجادله آمیز به نفع امیال شوم خود سوءاستفاده کند.

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اخیرا درباره نحوه نظارت بر رعایت قانون حجاب صبحت هایی را بیان کرد که حاشیه ساز شد. به گفته او طرح و برنامه‌ای وجود دارد که هر کس در معابر و مکان‌های دیگر کشف حجاب کند شناسایی و برایش ثبت تخلف شود؛ در نهایت، این افراد از خدمات اجتماعی محروم خواهند شد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.