کد خبر : 25727 / /
/

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم صلاح و مصلحت خود را خوب تشخیص می دهند که بر غم مشکلات و سختی ها، در زمان های حساس پشت سر نظام قرار می گیرند و حماسه می آفرینند. این مسئله دین مضاعفی بر گردن مسئولان می گذارد.

 

امروز دوشنبه 24 بهمن از موضوعات برنامه رادیویی جام انقلاب بررسی وظیفه مسئولان بعد از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود. محسن کوهکن میهمان برنامه تلفنی برنامه در این رابطه گفت: مردم با این حضور پرشکوه در جشن سالگرد انقلاب نشان دادند که عقبه نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران مبانی اعتقادی دارد. سالیان سال دشمن تلاش کرد به جامعه ما القا کند نظام ایدئولوژیک با دنیای مدرن نمی تواند کار کند اما راهپیمایی گسترده مردم در 22 بهمن تمام تلاش های دشمن را با شکست مواجه کرد.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: افراد با تفکر و سلایق گوناگون در این راهپیمایی شرکت کردند حتی اگر از یک مسئول انتقاد داشتند. وقتی مجموعه شعارها را بررسی می کنیم شعار «به عشق رهبر آمدیم» غالب بود چون مردم ویژگی های بی نظیر رهبر معظم انقلاب را می دانند و متوجه هستند که این ویژگی ها در هیچ یک از رهبران دنیا وجود ندارد.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: رهبر معظم انقلاب همواره پای منافع ملت و کشور ایستاده اند، اگر مشکلی یا اشکالی در عملکرد دستگاه ها ببینند تذکر می دهند و پیگیری می کنند تا این موضوع برطرف شود. امروز اقتدار در توان نظامی ما مرهون و مدیون برنامه ریزی و هدایت رهبر معظم انقلاب است و همین ویژگی امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: مردم صلاح و مصلحت خود را خوب تشخیص می دهند که بر غم مشکلات و سختی ها، در زمان های حساس پشت سر نظام قرار می گیرند و حماسه می آفرینند. معتقدم کم هزینه ترین قدرت دفاعی کشور همین پشتوانه مردمی نظام است.

کوهکن درباره وظیفه مسئولان در قبال حماسه آفرینی مردم گفت: مردم نخست باید متوجه باشند که انتخاب مسئولان تأثیر مستقیم در زندگی آنها دارد بنابراین باید زمان انتخابات دقت کنند که براساس معیارهای درست دست به انتخاب بزنند. از طرفی حضور حماسی مردم دین مضاعفی بر گردن مسئولان می گذارد.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.