کد خبر : 25729 / /
/

فعال سیاسی اصولگرا گفت: هرگونه کوتاهی مسئولان برای حل مشکلات گناهی بزرگ است. سزاوار نیست که بسترهای نارضایتی برای مردم فراهم شود که دشمن درصدد موج سواری برآید.

 

امروز دوشنبه 24 بهمن از موضوعات برنامه رادیویی جام انقلاب بررسی وظیفه مسئولان بعد از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود. احمد سالک میهمان تلفنی برنامه در همین رابطه گفت: ملت سنگ تمام گذاشت و هرگونه کوتاهی مسئولان برای حل مشکلات گناهی بزرگ است. سزاوار نیست که بسترهای نارضایتی برای مردم فراهم شود که دشمن درصدد موج سواری برآید.

وی با اشاره به وظیفه مسئولان در حوزه فرهنگی افزود: ورود موفق به مسائل فرهنگی لازمه هایی دارد، نخست آنکه باید آموزه های اسلامی را بشناسیم، دوم نیازهای دینی و فرهنگی جامعه را متناسب با شرایط تشخیص دهیم چون دشمن از همین طریق وارد می شود و سعی دارد تا نقشه های شوم فرهنگی خود را به اجرا درآورد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: سومین گام فرهنگی باید آن باشد که راه های مناسب پاسخگویی اقناعی به نیازهای فرهنگی جامعه را طراحی کنیم و در دستورکار قرار دهیم. چهارم از ابزار تکنولوژی روز در انتقام مفاهیم اخلاقی و فرهنگی به جامعه کمک بگیریم. پنجم، مبارزه با تهاجم فرهنگی باید عزم ملی داشت.

نماینده ادوار مجلس یادآور شد: تنها با تکیه بر خانواده، مدرسه یا دانشگاه این کار ممکن نیست بلکه باید تحت هدایت قرارگاه فرهنگی یعنی شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه های فرهنگی به اجرا درآیند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.