کد خبر : 26776 / /
/

سپاه رسانه ای ابرهه غافل از عاقبت به راه افتاده است؛

همه چیز از 7 مهر 1400 شروع شد زمانیکه رهبر انقلاب حکم به ریاست پیمان جبلی بر صداوسیمای جمهوری اسلامی دادند.

جام جم آنلاین نوشت: از روزهای قبل گمانه زنی ها و تخریبها شروع شده بود . پس از اعلام رسمی حکم جبلی با توجه به اینکه نمی توانستند با حکم رهبری مخالفت آشکار کنند شروع به حمله به وحید جلیلی که بعدا بعنوان قائم مقام رییس رسانه ملی در امورسیما منصوب شد نمودند.

تاکید جبلی براجرای سند تحول که مورد تایید و نظر رهبر انقلاب نیز بود این جریان تخریب را هر روز عصبی تر میکرد تا جاییکه با پول پاشی در رسانه ها و از جمله برخی کانال های تلگرامی که بعدها مسئولین آن دستگیر شدند ، هر چه می خواستند منتشر میکردند و از انتشار انواع دروغ ها فروگذاری نمی کردند.

ولیکن اجرای سند تحول و حرکت به سمت هویت محوری و عدالت گستری و ایجاد ساختارهای سبک و چابک از دستور کار رسانه ملی خارج نشد.

این بخشی از حکم رهبر انقلاب برای ریییس سازمان صدا و سیماست:

«هدایت فرهنگی، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی، ترویجِ سبک زندگی اسلامی- ایرانی، و افزایش همبستگی ملی، در شمار اولویت‌هائی است که باید با ارتقاء سرمایه‌ی انسانی و رشد کیفی برنامه‌ها و بهره‌گیری از ابتکار و با تلاش شبانه‌روزی به آن دست یابید.»

جریانی که می خواهد با حکم و خط هدایت رهبری مخالفت کند و نمی خواهد این مخالفت علنی باشد به صورت نیابتی به جبلی و جلیلی حمله میکنند و گرنه آیا این این جریان به ظاهر خودی مخرب از پشت پرده ها آگاه نیست؟

این جریان که لباس خودی به تن دارد در ائتلافی تاکتیکی با غربگرایان داخلی و همسو با معاندین خارجی در برهه های گوناگون و هرگاه رخدادی مهم در رسانه ملی رخ میدهد موتور تخریب همه جانبه خود را روشن میکند و با شبه رسانه های خود اعم از روزنامه های زرد و سایت ها و اکانتهای توییتری شروع به حمله می کنند .

یکی از این مقاطع حساس ، تصویب قانون در شورایعالی انقلاب فرهنگی است که صداوسیما را قانونا ملزم به نظارت به شبکه نمایش خانگی می کند.

ابتدا که این جریان تلاش کرد که این قانون تصویب نشود ولی پس از تصویب هنوز امضای مصوبه خشک نشده، سپاه ابرهه، سربازان رسانه‌اش را به‌خط می‌کند که بر این جایگاه قانونی هم شبهه وارد کند.

از سوی دیگر یک سایت بدنام پروژه بگیر که در زمره همان شبه رسانه های نیابتی که در رسانه به کارهای دیگری غیر از امر رسانه معروف است با وصله پینه کردن یک متن خط تخریب رسانه ملی با پول کثیف را پیش میبرد.

این شبه رسانه در جریان اغتشاشات دی 96، آغازگر التهاب آفرینی بود، در سال 97 بیش از 12پرونده شکایت از سوی افراد حقیقی و حقوقی داشت که پس از بررسی‌های دقیق نهادهای نظارتی و قضایی، مشخص شد این سایت، با حمله به افراد، نهادها و وزارتخانه‌های مختلف، قصد باج گیری و عقد قرارداد با این چهره ها، نهادها و وزارتخانه‌ها دارد که متاسفانه بعضا موفق هم شده بود.

به ظاهر خودی هایی که دیروز نفعشان در رسانه ملی بود و امروز در هلدینگ های بزرگ اقتصادی خط تخریب را پیش می برند.

باید دانست جریان پلتفرم ها در جنگ شناختی از مهمترین مولفه هاست وجبهه مقابل حساب ویژه ای روی بی در و پیکر بودن آنها کرده است.

ازسوی دیگرپلتفرم های آلوده مدت هاست مشغول پولپاشی در رسانه ها هستند و انواع و اقسام رسانه ها از انقلابی نما گرفته تا غربگرا و عوامل آنها در جریان های مختلف سیاسی را وامدار خود کرده اند که نتیجه آن پول های کثیف همین تخریب های پیوسته است که البته تاثیری بر تغییر مشی رسانه ملی در اجرای سند تحول ندارد و بیشتر عرض خود می برند تا زحمت رسانه ملی!

امروز دیگر دشمن نیازی به پنهان کاری ندارد و خط و ربط این بازی، آشکارا روی میز است و در این نبرد سنگین شناختی باید به صورت جدی مقابل این جریان تخریب و تحریف ایستاد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.