کد خبر : 8284 / /
/

اخبار / اخبار واکنش پرستار سرم به دست در بیمارستان

​مارال نیک نژاد، پرستاری در یاسوج است که با وجود این که حال جسمی خودش نیز مساعد نیست و ناچار شده است که از سرم استفاده کند، همچنان به بیماران خدمت می دهد.

پرستاران این روزها در شرایط دشواری به بیماران خدمت می دهند و بسیاری از پرستاران ناچارند که در شیفت های کاری بسیار طولانی در بیمارستان ها بمانند. پرستاران در شرایطی که بعضا با حقوق معوقه مواجه می شوند و مبلغ اضافه کار آنها نیز کمتر از حد نیاز است، با فداکاری به بیماران کرونایی و غیرکرونایی خدمت رسانی می کنند. در شرایطی هم که کشور در اوج پیک پنجم کرونا قرار گرفته، مرخصی رفتن برای پرستاران بسیار دشوار است و همین مساله باعث می شود که بسیاری از پرستاران حتی وقتی حال جسمی خودشان نیز مساعد نیست، ناچار باشند که به خدمت رسانی ادامه دهند.

پرستار یاسوجی

یکی از پرستاران فداکاری که این روزها در کنار هزاران نفر از همکاران خود واژه «ایثار» را ترجمه کرده است و با گذشت و مهربانی به بیماران خدمت رسانی می کند، خانم مارال نیک نژاد، پرستار یاسوجی است که در بیمارستان شهید جلیل  در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، با وجود این که حال جسمی خودش نیز مساعد نیست و ناچار شده است که از از سرم استفاده کند، همچنان به بیماران خدمت می دهد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.