کد خبر : 8927 / /
/

اخبار / اخبار سلامت / اخبار واکسن نورا

​ معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه از آغاز مرحله دوم تست بالینی واکسن کرونای نورا خبر داد.

واکسن نورا توسط سپاه پاسداران ساخته شده است. متخصصان سپاه پاسداران واکسن نورا را تا مرحله دوم تست بالینی جلو برده اند. تست بالینی دوم و سوم واکسن نورا در هفته های آتی انجام می شود. گفته می شود پس از تست های بالینی واکسن نورا مجوز تزریق عمومی را دریافت خواهد کرد

واکسن نورا تولید داخلی 

سردار احمد عبداللهی معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر حضور کامل نیروهای مسلح در عرصه خدمات‌رسانی به مردم در شرایط کرونا و دستور فرمانده کل سپاه جهت تحقق تأکیدات فرمانده معظم کل قوا، سپاه جدی‌تر از گذشته و تمام‌قد وارد میدان خدمات‌رسانی به مردم به‌ویژه بیماران کرونایی شده است.

واکسن نورا

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به آهنگ خوب اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سطح کشور، تصریح کرد: نیروهای بسیج و سپاه در حال اجرای این طرح مهم در راستای مهار بیماری کرونا هستند.

سردارعبداللهی از لغو عمل‌های جراحی غیر اورژانسی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه در سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد: مراکز درمانی سپاه به طور کامل در خدمت بیماران کرونایی قرار دارند.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به خروج برخی استان‌ها از مرز قرمز کرونایی، تصریح کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و همچنین افزایش دامنه واکسیناسیون عمومی، شاهد بهبود شرایط باشیم.

سردارعبداللهی از روند اجرای مرحله دوم تست بالینی واکسن نورا خبر داد و اظهار داشت: ان‌شاءالله با گذر از مرحله فاز دوم و سوم، این واکسن را به شکل عمومی در اختیار مردم قرار خواهیم داد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.