کد خبر : 9431 / /
/

اخبار کرونا| آمار کرونا| آخرین آمار کرونا| شمار مبتلایان به کرونا| آمار کرونای دلتا در کشور

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۴ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۱۷ هزار و ۵۲۶ نفر رسید.

 

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در طی شبانه روز گذشته، متاسفانه ۳۴۴ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۱۷ هزار و ۵۲۶ نفر رسید.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۹۳ نفر از آنها بستری شدند.

آخرین آمار کرونا 29 شهریور

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۲۳۲ نفر رسید.

آمار کرونا

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۴ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۱۷ هزار و ۵۲۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۷۹۲ هزار و ۱۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۶ هزار و ۷۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۱ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۹۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۵۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند (ایسنا).

آمار کرونا| آمار واکسن کرونا در شبانه‌روز گذشته

همچنین بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، تا کنون ۴۴ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۹۴۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

تا کنون ۳۰ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۹۸۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۴ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۹۶۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۴ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۹۴۸ دُز رسید.

در شبانه‌روز گذشته یک میلیون و ۵۱ هزار و ۶۷۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

جدیدترین آمار جهانی پاندمی کرونا

در این میان، شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۲۲۹ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۷۰۵ هزار و ۴۹۸ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری نیز تأیید شده است.

آمار کرونا

همچنین ۲۰۵ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۹۶۳ نفر از مبتلایان به کرونا تاکنون بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۱ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

بر اساس آمارهای جهانی، آمریکا با بیش از ۴۲.۹ میلیون مبتلا و بیش از ۶۹۱ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کرونا قرار دارد.

هند نیز با آمار بیش از ۳۳.۴ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۲۱.۲ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است.

همچنین پس از ایالات متحده، کشورهای برزیل با بیش از ۵۹۰ هزار و هند با بیش از ۴۴۵ هزار جانباخته، بالاترین آمار قربانیان کرونا را در این فهرست جهانی گزارش داده‌اند.

بر اساس این فهرست، روسیه نیز با گذشتن از آمار ۱۹۸ هزار جانباخته تاکنون بیشترین تلفات کرونا را در بین کشورهای اروپایی داشته است.

ایران در فهرست ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشتند، در رتبه هشتم جهان قرار دارد (ایسنا).

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.