کد خبر : 20931 / /
/

حدود 160 سال پیش اولین تصاویر متحرک توسط برادران لومیر با استفاده از وسایلی مانند زوتروپ و پراکسینوسکوپ به نمایش در آمدند . این ابزار توان نمایش متوالی تصاویر با سرعتی را داشتند که در آن تصاویر به شکل متحرک به نظر می ‌رسیدند . در آن دوران وجود یک تصویر متحرک از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار بود ولی روز به روز با بیشرفت صنعت فیلم سازی ، سلیقه ها متفاوت شد . داستان ها وارد این صنعت شد و دیگه وجود یک سری تصویر متحرک بی هدف به تنهایی مخاطبی را جذب نمیکرد . از همین رو بازیگران ، کارگردانان و بقیه عوامل تولید یک اثر داستانی تصویری به وجود آمدند . سلیقه مخاطبین نسبت به داستان های به تصویر کشیده شده توسط فیلم سازان هم روز به روز به نسبت چالش های اجتماعی زمان خود تغییر کرد . روزگاری کمدی بزن بهادری مردم را جذب میکردند و روزگاری دیگر فیلم های وسترن رو بورس تماشا بودند . زمانی بازیگرانی جذاب در نقش های اصلی ایفا نقش میکردند و زمانی دیگر بازیگرانی با چهره نیمه افسرده و تک پر . از همین رو شاید فیلم هایی که در دهه 40 یا 50 میلادی بسیار پر مخاطب بودند امروزه طرفداران زیادی نداشته باشند . پس یکی از اصلی ترین انتخاب ها برای تماشای فیلم توسط عامه مردم ، فیلم های روز است که نزدیکتر به دغدغه های موجود در جوامع جهانی هستند و مخاطب ارتباط بهتری با آنها میگیرید .

تولیدات فیلم ها در راستای پیشرفت صنعت عظیم سینما روز به روز افزایش چشمگیری دارد . به عنوان مثال سینمای بالیوود یا همان صنعت سینمای هند ، به طور میانگین 1000 فیلم در سال تولید میکند . آیا میتوان همه فیلم های تولید شده در یک سال را تماشا کرد ؟ آیا همه این فیلم ها از متوسط استاندارد های لازم برای تماشا برخوردار هستند ؟ قطعا جواب هر دو سوال خیر است . پس باید مرجعی پیدا کرد که با اطمینان از ارائه فیلم های با کیفیت ، به تماشای آنلاین فیلم مورد علاقه خود نشست . رسانه Vod نماشات یمی از بهترین رسانه های وی او دی فعال در ایران است که مخاطب با خیالی راحت از کیفیت فیلم های ارائه شده در آن ، میتواند بهترین فیلم های سال 2022 را تماشا کند .

مرجعی از بهترین فیلم های 2022 به نام namaashot

حال چرا سرویس وی او دی نماشات ؟ جدا از دلایل متعدد برای نشان دادن namaashot به عنوان یک Vod کامل ، میتوان با اشاره به موارد زیر برتری وب سایت نماشات نسبت به بسیاری از Vod های فعال دیگر را عنوان کرد .

Namaashot از یک آرشیو غنی و قدرتمند فیلم و سریال بهره میبرد که توسط تیم آنالیز آن برسی ، انتخاب و در نهایت پالایش میشوند و در اختیار تمام مخاطبین خود قرار میدهد . در این بین انتخاب فیلم ها و سریال های روز دنیا از اولویت های اصلی این تیم می باشد . پلیر های وب سایت نماشات مجهز به تکنولوژی هماهنگ سازی سرعت اینترنت با پخش آن است تا شما حتی با قطعی لحظه ای اینترنت نگران قطع شدن محتوای در حال تماشای خود نباشید . وجود دسته بندی های بسیار کاربردی و متنوع در namaashot به مخاطب کمک میکند به راحتی به سمت سبک های مورد علاقه خود برود و از دیدن فیلم ها و سریال های هم ژانر محتوا مورد علاقه خود لذت ببرد . وجود یک اپلیکیشن موبایلی قدرتمند که به شما این امکان را میدهد در هر نقطه ای بدون هیچ مشکلی به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بنشینید . و مهمترین دلیل مزیت رسانه نماشات این است که استفاده از تمام محتوا این رسانه با تمام قابلیت های بالا ، چه در وب سایت نماشات و چه در اپلیکیشن آن ، کاملا رایگان بوده و مخاطب بدون پرداخت هیچ هزینه شارژ های ماهیانه و سالیانه ، از تمام قابلیت های نماشات می تواند استفاده کند .

حال برای تماشای آنلاین فیلم های 2022 ، چند نمونه از بهترین فیلم های منتشر شده در نماشات را در ادامه معرفی میکنیم .

فیلم های برتر سال 2022

 

تماشای انلاین فیلم

1 - خوب نیست ( Not Okay )

فیلم خوب نیست محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه کوئین شپرد است . این فیلم سومین تجربه کارگردانی کوئین شپرد می باشد که در سال 2022 نیز منتشر شده است این کارگردان اولین تجربه کارگردانی خود را با ساخت یک فیلم کوتاه شروع نموده است و عمده فعالیت شپرد در زمینه بازیگری بوده است و حال به این نتیجه رسیده است که اولین فیلم بلند خود را نیز در ژانر کمدی و درام با هنرنمایی بازیگرانی همچون زوئی دویچ و نگین فرصاد که یک بازیگر ایرانی و آمریکایی تبار می باشد در سرویس استریم هولو منتشر نماید . داستان فیلم خوب نیست در مورد یک زن جوان جاه طلب به نام دنی (با بازی زوئی دویچ) است که به دنبال رسیدن به شهرت در شبکه ‌های اجتماعی می ‌باشد . اما زمانی که او به صورت اتفاقی به عنوان بازمانده یک حمله مرگبار معرفی می ‌شود ، طرفداران و شهرت بسیار زیادی به دست می ‌آورد ولی به زودی متوجه می‌ شود که برای رسیدن به این شهرت باید هزینه وحشتناکی بپردازد و ... . این فیلم از سایت Imdb امتیاز 6 را دریافت کرده است .

تماشای فیلم 2022

2 - حبس شده (Shut In )

فیلم حبس شده محصول سال 2022 کشور آمریکا و به کارگردانی دی جی کاروسو است . این فیلم سی و شمشمین تجربه کارگردانی دی جی کاروسو در مینه کارگردانی فیلم و سریال می باشد ، این کارگردان پر مشغله که این روزها 6 فیلم دیگر را نیز آماده نمایش و عرضه در پلتفرم ها و سینما دارد . کاروسو جدیدترین فیلم خود را با عنوان حبس شدن در تاریخ 19 جولای 2022 با هنرنمایی بازیگرانی همچون رینی کوالی و جیک هوروویتس منتشر نموده است . این فیلم در ژانر هیجان انگیز بوده و نمره 6 را از وب سایت Imdb دریافت نموده است .

برای تماشای فیلم های منتشر شده دیگر در سال 2022 ، پیشنهاد میکنیم سری به namaashot بزنید و از تماشای آنلاین این فیلم ها لذت ببرید .

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.