کد خبر : 6062 / /
/

مردم به هیچ وجه نگران دوز دوم واکسن نباشند؛ طی هفته آینده به احتمال زیاد گروه سنی بعدی واکسیناسیون اعلام می‌شود.

 

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کشور حدود ۶۹ درصد است؛ در حالی که حداقل باید ۸۵ درصد باشد.

وی افزود: ویروس دلتا در اکثر نقاط کشور مشاهده شده است و با توجه به قدرت بالای سرایت، این ویروس می‌تواند میزان درگیری ابتلا و بستری را افزایش دهد.قرار شد در سیستان و بلوچستان بسیاری اماکن تعطیل شوند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد: مردم به هیچ وجه نگران دوز دوم واکسن نباشند؛ طی هفته آینده به احتمال زیاد گروه سنی بعدی واکسیناسیون اعلام می‌شود.

رئیسی افزود:۳۰۰ هزار دوز واکسن برکت به دستمان رسیده است و بیش از ۲ میلیون نفر دوز اول و ۴/۵ میلیون نفر هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: تاکید زیادی بر کنترل مرز‌ها صورت گرفت و نیروی انتظامی و سپاه اقدامات خوبی انجام داده‌اند و امروز تاکید شد به ویژه در مرز‌های شرقی کنترل تشدید شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.