کد خبر : 1312 / /
/

شکایت نمایندگان از رئیس جمهور به قوه قضاییه ارسال شدنمایندگان مجلس با ۱۹۰ رأی موافق پرونده شکایت از رئیس دولت یازدهم و دوازدهم و استنکاف وی از قانون را به قوه قضائیه ارجاع دادند.

 نمایندگان مجلس  با ۱۹۰ رأی موافق پرونده شکایت از رئیس دولت یازدهم و دوازدهم و استنکاف وی از قانون را به قوه قضائیه ارجاع دادند.  نمایندگان مجلس مجلس امروز رسانه ای شد.  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰) پارلمان گزارش کمیسیون حقوق و قضائی مجلس درباره استنکاف از اجرای ماده یک قانون مدنی از سوی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم در اجرای ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس را بررسی کردند.نمایندگان مجلس با واکنش هایی از سوی مردم و صاحب نظران مواجه شده است. جزئیات نمایندگان مجلس  را در زیر بخوانید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰) پارلمان گزارش کمیسیون حقوق و قضائی مجلس درباره استنکاف از اجرای ماده یک قانون مدنی از سوی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم در اجرای ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس را بررسی کردند.

وکلای ملت نهایتا با ۱۹۰ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۵ نماینده حاضر در جلسه با ارجاع پرونده استنکاف حسن روحانی از قانون را جهت رسیدگی قوه قضائیه ارسال کردند.

در گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان شده است که با توجه به استعلامات صورت گرفته از معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی، حسن روحانی رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم از زمان تصدی به پست ریاست جمهوری اسلامی ایران از امضاء، صدور دستور انتشار و ابلاغ (۱۳) فقره قانون مصوب مجلس شورای اسلامی استنکاف کرده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.