کد خبر : 1753 / /
/

علی‌محمد نمازی گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم کاندیدای نهایی حزب کارگزاران آقای محسن هاشمی است.

علی‌محمد نمازی گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم کاندیدای نهایی حزب کارگزاران آقای محسن هاشمی است

نامزد نهایی حزب کارگزاران در انتخابات مشخص شد

علی‌محمد نمازی گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم کاندیدای نهایی حزب کارگزاران آقای محسن هاشمی است و من پیشنهاد می‌کنم که آقای حسن خمینی کاندیدا نشود.

علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره حمایت برخی رسانه‌های اصلاح‌طلبان از کاندیداتوری سیدحسن خمینی در انتخابات ۱۴۰۰ به‌نمایندگی از جریان اصلاحات گفت: حداقل در حزب کارگزاران و مجمع نمایندگان ادوار که بنده در آنها حضور دارم، تاکنون بحثی درباره اینکه مثلاً بحران‌های پیشِ‌روی کشور این چند مسئله است و برای برون‌رفت از این بحران‌ها آقای سید حسن خمینی می‌تواند بهترین گزینه باشد، نشده است.

انتخابات ریاست جمهوری

 نامزد نهایی حزب کارگزاران در انتخابات مشخص شد

وی با بیان اینکه "البته شاید گروه‌های دیگری به این جمع‌بندی رسیده‌اند که راه برون‌رفت از شرایط فعلی کشور ورود آقای حسن خمینی به عرصه انتخابات و حمایت از ایشان باشد"، خاطرنشان کرد: به‌هرحال جایگاه آقای حسن خمینی که یادگار حضرت امام است باید حفظ شود و توصیه بنده به ایشان این است که کاندیدای ریاست جمهوری نشود.

نمازی درباره احتمال حمایت حزب کارگزاران از کاندیداتوری سیدحسن خمینی تصریح کرد: تا آنجا که بنده اطلاع دارم کاندیدای نهایی حزب کارگزاران آقای محسن هاشمی است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ادامه داد: فلسفه ایجاد نهاد اجماع‌ساز یا همان جبهه اصلاحات ایران این بوده که بگوید اصلاح‌طلبان قصد دارند حضور جدی در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشند که این فعال بودن و حضور اصلاح‌طلبان منوط به معرفی کاندیدایی است که بتواند نظرات و رویکردهای اصلاح‌طلبان را نمایندگی کند، در همین راستا مقرر شد اگر تعداد کاندیداهای این جریان بیش از یک نفر بود، هر یک از احزاب، کاندیدای اختصاصی خود را معرفی کنند.

نمازی در ادامه گفت: اگر منظور روزنامه اعتماد و آرمان از طرح نام آقای سیدحسن خمینی در روزهای اخیر این است که ایشان کاندیدای ۱۴۰۰ شود و در نهایت خروجی نهاد اجماع‌ساز باشد، آنها نظرات خودشان را دارند ولی بنده معتقدم که اگر آقای سیدحسن خمینی به این عرصه وارد نشود، برای خود ایشان بهتر است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.