کد خبر : 2197 / /
/

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد این رژیم هرکاری که لازم باشد برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام خواهد داد.

گابی اشکنازی روز جمعه در نشستی خبری با همتایان قبرسی و یونانی خود با اشاره این که برقراری ثبات در خاورمیانه ممکن است، مدعی شد: «ما همچنین زمانی را برای صحبت درخصوص تهدید ایران و حزب‌الله و دیگر گروه‌های افراطی علیه ثبات خاورمیانه و صلح منطقه‌ای اختصاص دادیم.»

او در سخنانی گستاخانه گفت، هر کاری که لازم باشد برای جلوگیری از موفقیت ایران انجام می‌دهد: «قطعا به این نظام اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهیم داد.»

برخی منابع خبری از هشدار دولت آمریکا به اسرائیل بمنظور سکوت درباره اقدامات مخربانه علیه تاسیسات هسته‌ای ایران، خبر دادند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دولت آمریکا به ریاست جو بایدن، خطاب به اسرائیل اعلام کرده است که به بیان اظهار نظر‌های بی مورد درباره اقدامات و خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران پایان دهد.

براین اساس گزارش کانال 12 اسرائیل، واشنگتن ضمن هشدار در این رابطه با قاطعیت اعلام کرده است که اسرائیل باید از وراجی خجالت آور درباره ایران دست بردارد.

از سوی دیگر کانال ۱۲ اسرائیل به نقل از برخی مقامات آمریکایی در قدس، اعلام کرده است که، اقدام مقامات اسرائیلی درباره درز اطلاعات مربوط به عملیات‌های خرابکارانه در برنامه هسته‌ای ایران سبب نابودی تلاش‌های آمریکا در جهت بازگشت به میز مذاکره با ایران خواهد شد.

در اکوایران ببینید: واکنش ایران به اختلال در تاسیسات هسته‌ای نطنز

چندی پیش، نیویورک تایمز به نقل از برخی مقامات اطلاعاتی غربی، به افشاگری درباره خرابکاری رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای نطنز پرداخته است.

از سوی دیگر، عاموس یادلین رئیس پیشین دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی،  با اذعان به اقدام تروریستی این رژیم علیه تاسیسات نطنز در ایران از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به دلیل عدم رعایت سلسله مراتب امنیتیِ حساس انتقاد کرد و گفت: چنین اقداماتی با ایران تنش‌های خطرناکی ایجاد می‌کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.